לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי איכות זה לא מילה גסה.



כינוי: 

בת: 33

ICQ: 158882695 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

פוסטתמונות ענקקקק של פרחים.


המשימה השנייה שלי בתחרות...פוסטתמונות על פרחים

אני חייבת תגובות:)פליייז פליייז

 

 

השקעתייי האא?אתם יכולים בבקשה להגיב?!

כל תגובה שלכם עוזרת לי הרבההה..

חג שמח:)

ואני ייעשה מחדש:)




 



נכתב על ידי , 17/10/2005 15:12  
161 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני עדיין בשוק..ממש סיפור מהסרטים אתם אפילו לא תאמינו:(


יש לי 2חברות הכי הכי טובות ולאחת מהן קוראים נטלי כפרעלייה יש לה חבר כבר כמעט חצי שנה.

לידע כללי קוראים לו ערן.

קיצר ביומכיפור הם רבו פה ושם הוא ניסה איכשהו לעצבן אותה או משו

לא יודעת מה עבר לו בראש ואמר לחבר שלו שהוא נדלק על שיר החברה הכי טובה השנייה שלי

עכשיו בין שיר ונטלי אין כלום..הן אפילו לא חברות.

עכשיו החבר של ערן אמר לי ולא האמנתי והוא שלח לי ת'שיחה במסנ'

קיצרר אני בשוק ואין לי מושג מה לעשות לספר לנטלי או לא לספר!!

בכל זאת גם שיר לא יודעת שיש לערן חברהה..

 

אני עוד שנייה בוכה פה!!

יומטוב.

נכתב על ידי , 16/10/2005 15:36  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז יש הרבה בלוגים פיקטיבים בישרא.


שמעו,

יש מלאאאא בלוגים פיקטיבים של פאקצות-פריקיות ובלה בלה בלה

שרוצות צומי.

אבל דוגריייי..לא צריך להתייחס אליהם.

למה הם רוצים צומי..

למשל אתמול ראיתי בלוג של אחת "פאקצה" וכל התגובות הרעות מחזקות אותה.

לדעתייי..

לא צריך להתייחס אליהם ולאט לאט ישרא יחזור למצב נורמלי..כמו פעם.

 

אז שתהיה לכולנו אחלה של חופש

וחג שמח:)

רווי

 

האאא ד"א איך הבלוג שלי?

נכון יותר יפה?

התבנית ממש יפה.

נכתב על ידי , 16/10/2005 14:51  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

3,022
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרווי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רווי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)