לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אישה נעלה נעלה נעלה נעלה את הדלת בפני בעלה
Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 279291408 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

צעידה אחרונה לפני המתקפה


זה הולך להיות פוסט אחרון לשבוע שבועיים הקרובים, כמות המבחנים שיש לי היא לא אנושית. איכשהוא יצא שכל המבחנים שיש לי השבוע הם בנושאים שומבנים לי בערך כמו זה שלג' יפית יש ילד.

 


פשלה כותבת:

מה קורה? menagoua כרגע בסלון בהתקף עצבים כי בא לה פיצה. לפני בדיוק כמה דקות היא העיפה עלי את כל הספרים במדף, כריות, 2 בקבוקי מים ובובות. בא לה פיצה. עכשיו היא יושבת בסלון ומעיפה את התחתיות לכוסות. נ-ו-ר-א בא לה פיצה.

 


"בני... תקשיב לא זה אתה זה אני.

אני פשוט לא מבינה מתמטיקה"

 

ברוריה עושה חזרה למבחן

 


 

"אני לא אומרת שאני תמיד צודקת, אני פשוט תמיד צודקת"\ הציטוט של אחותי בספר מחזור.

אלא ממכם שמכירים אותי יודעים שאחותי בהודו.

אתמול אני ואח שלי (aka גבר) התכתבנו איתה במסנג'ר, להלן קטע מתוך השיחה:

 

שתבואי ניסע כולנ ולאכול פרה טובה ואז לאר קפה

רותי אומר/ת:

many cows will die for my sake

רותי אומר/ת:

many mnay

[email protected] (כתובת הדואר האלקטרוני לא אומתה) אומר/ת:

אין שום מקום בהודו עם פרות?

[email protected] (כתובת הדואר האלקטרוני לא אומתה) אומר/ת:

איזה חוות כופרים או משהו

רותי אומר/ת:

too many cow.  but sadly all are alive

רותי אומר/ת:

i have funny story yair will like

רותי אומר/ת:

i was in pushkar, small city around the lake

 

רותי אומר/ת:

and the lake is sacred to the indie people

רותי אומר/ת:

the pray and wash in the water

רותי אומר/ת:

and send flowers on the water as "minha" to the gods

any way

רותי אומר/ת:

the holy people can give you flowers to put also

רותי אומר/ת:

but becaus it is so touristic many people pretend to be priest, so we knew not to take their flower, becaus then they ask for money from you.

רותי אומר/ת:

so on our first day in pushkar

רותי אומר/ת:

me and karin walking with the havy bags looking for a hotel

רותי אומר/ת:

and this guy comes to us with flowers in his hand and pushes it in our face.

רותי אומר/ת:

so we go "no"

רותי אומר/ת:

he sais "take"

רותי אומר/ת:

we say "no!"  and keep walking

רותי אומר/ת:

he walks with us and sais "take, put in lake"

רותי אומר/ת:

- "no".    - "yes"    -"no..."    -"yes!"

רותי אומר/ת:

then he takes the flowers

רותי אומר/ת:

pushes it to us and goes:

רותי אומר/ת:

"RESPECT THE LAKE!"

 

funny?

 :

מוסר השכל:

חחח הודים.

 


 

איך עושה קולה: "סססססס...."

איך עושה ערסי קולה: "סססססעאמק"

 


בברכת "עבודה קשה לא הורגת, אבל למה להסתכן?"

 

menagoua

 

נכתב על ידי , 31/10/2005 13:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



49,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmenagoua אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על menagoua ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)