לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אישה נעלה נעלה נעלה נעלה את הדלת בפני בעלה
Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 279291408 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

נקודות שיא בחיי, סיבות למה מים זה EVIL


 

גם הקרקר וגם shiny הגיבו אצלי.

עכשיו רק נשאר להשתלט על העולם.

 


 

עזרה בלימודים:

ביולוגיה- מבנה התא

כדי לזכור ש"מיטוכונדריון" מספק את האנריגה בגרעין:

בבי"ס הייתה הפסקת חשמל

המנהלת שאלה "מי?"

כולם ענו "טוכונדריה!"

 

תנ"ך- פרק ג'

ה': "שמואאאאל.... שמואאאאל"

שמואל קם הולך לעלי

שמואל: "קראת לי"

עלי: "לא"

ה': חחחח איזה דפוק

ה: "שמואאאל שמואאאאל"

שמואל קם הולך לעלי-

שמואל: "קראת לי"

עלי: "לא..."

ה': חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אדיר אדיר!! ישו בוא תראה מה הולך פה!!!

ה': "שמואאאל שמואאאאל"

שמואל: עלי?! קראת לי?!?!?!!"

ה': חחח לא נעים, "זה אני ה'"

שמואל: "אהה טוב"

 


1787872 סיבות למה מים זה EVIL

 

1. יש לזה טעם של חרא

2. זה מרטיב את הכל

3. זה הורס דברים חשמליים

4. למה לא לשתות מיץ או משהו שיש לו טעם טוב?

5. יש מיליונים של מיקרו-אורגנים בכל טיפת מים. טריוליונים אפילו אני לא יודעת מה איתכם אבל אני לא רוצה לשתות את זה

6. טובעים בזה. במכביה טבעו אוסטרלים והם האנשים הכי חמודים בעולם.

7. כמה פעמים הלכת באיזה חנות ואיזה בן זונה אחד שיפשף את הריצפה בנוזל מוות הזה רק כדאי שתוכל להחליק ולמות?! מים זה פאקינג איוול.

8. מפלצות חיות במים.

9. מים זה כלבה חמדנית. זה לוקח 71% מהעולם.

10. טרוריסטים שותים מים. אתם לא רוצים לתמוך בטרוריסטים, נכון?

11. מים במצב מוצק יכולים לשמש כדי לדקור מישהו.

12. אלא אם יש לך סנוו בורד, מפולת שלגים יכולה להרוג אותך.

13. הסיבה היחידה שאנשים שותים מים זה בגלל שזה טרנדי זה הדבר המגניב לעשות.

14. מים זה בשתן. אתם באמת רוצים לשתות שתן? אני חושבת שלא...

15. מים נותנים לחיות מרושעות לחיות, לדגומה תנין.

16. מים אחראיים לכל סיבת מוות. אי פעם.

17. במים יש כימיכלים ששוטפים לאנשים את המוח כדי שיחשבו שמים זה טוב. זונות.

18. למה מחרבנים בתוך מים? אני יודעת, כי זה חרא.

19.

20. למה אתם חושבים שחתולים שונאים מים?? אהה אתם לא יודעים?... אני אגיד לכם למה... זה בגלל שהם חייה מפותחת מהעתיד שבאה לכדור הארץ כדי להזהיר אותנו מפני הנוזל מוות הזה, אבל אתם בוחרים לא להקשיב להם בגלל שהם רק חתולים. מכיוון שהם עוד לא למדו לדבר אז הם עושים את מיטב יכולתם שזה לברוח ממים. אנשים, אתם יכולים להיות יותר נאיבים מזה?! החתולים מזהירים אותנו ואתם ממשיכים לשתות מים. אני מקווה שתהנו להישרף בגהנום.

21. מים זה הגורם העיקרי בהצפות.

22. נקודת הרתיחה של המים היא 100 מעלות במדויק, ונקודת ההקפאה של מים זה 0. צירוף מקרים? אני חושבת שלא... ברור שלמים יש מוח זדוני וזה רק אחד מהצעדים שלו להשתלט על היקום.

23. מים עוזרים להיפתר מבקטריה תמימה שחייה לה בכל מיני מקומות. מהי כבר עשתה? היא בסכך הכל קיימת. מים מרושעים.

24. מים לאט לאט משלטים על היבשת. בממוצע סנטימטר לכמה שנים. זה אולי לא נשמע הרבה אבל אחרי 8 מיליון שנה זה כבר כמה קילומטרים!!!!! כמה מפחיד זה?

25. מים מחבאים שרפות שנוצרו מהתחממות טבעית. מים הולכים נגד הטבע!!!! ובכל זאת אתם ממשיכים לשתות את המשקה ה"תמים" הזה.

26. מים רעים

27. מים גורמים לברזל להחליד.

28. פעם אחד, גור כלבים טבע במים. אתם לא רוצים לעודד משהו שהורג גורי כלבים, נכון?

29. היפופותמים חיים במים. ההיפופותמים אחראיים ל85% מסיבות המוות של בני האדם. כמעט לא ניתן לתפיסה. 85% מבני האדם מתים מתישהו בחייהם מהיפופותמים! לא מאמינים? תראו את הגראף:

30. לוויתנים שונאים מים. הם כל הזמן מנסים לצאת החוצה ואנחנו דוחפים תזונות האלה חזרה פנימה. ניתן להסיק שהם מבינים במים יותר מאיתנו כי הם גרים בתוכם והכל. וגם המוח שלהם פי 800 יותר גדול משלנו.

31. למה אתם חושבים שדולפינים לכ הזמן קופצים מהמים? כי זה חרא.

32. אם תיקחו מים ממש ממש חמים, זה ישרוף אותכם.

33. את תקחו את האותיות מ-י-ם ותהכפו אותם, זה יהיה אותו דבר. נורמלי? I THINK NOT

34. בערך כל בן אדם מרושע בהיסטוריה של היקום שתה מים

35. משה הזה ידע מה הוא עושה. הוא שנה מים אז הוא הפך אותם לדם.

36. מים טלליים

37. שתי מילים: עולם המים

38. אם תקחו את האותיות מ,י,מ ותוסיפו להם ח-ר-ק ותורידו מ' אחת, יצא חרקים. מים מרבים חרקים

39. רציחות, אונסים, גניבות כולם קוראים בגלל, כן ניחשתם נכון- מים.

40. מה שאני אעשה מעכשיו זה להשקות את כולם ביין ואז שהם יהיו שיכורים לחלוטין אני אספר להם למה מים כ"כ מחורבנים. זה יוביל למהפכה מטורפת שתשמיד את הממשלה ותהפוך את המשטר למשטר חסר מים. ואז כשהם יתפכחו הם יגלו שהם רצחו את כל חברי הממשלה ואז אני אדאג שהזונות האלו יעצרו. אני שונאת רוצחים.

41. כדי להגיד מים בצרפתית, צריך לומר טוילאט. זה כבר לא ממש מים אלא על כמה שהצרפתים דפוקים.


בברכת "פאק עבדתי על הפוסט הזה יותר מ40 דק'"

menagoua

נכתב על ידי , 8/11/2005 14:48  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



49,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmenagoua אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על menagoua ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)