לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אישה נעלה נעלה נעלה נעלה את הדלת בפני בעלה
Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 279291408 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

למכירה: דג במצב טוב


כתבתי את זה גם אתמול אבל מבעיות בישרא הקטע התבלגן...

 


 

אתמול, ברגע של ספונטניות מופלאה החלטתי לעשות צעד נועז

 

לקנות ילקוט

 

כן כן, בדיילי קטן של כמה חודשים אני יודעת... החלטתי להתגבר על הטראומת ילקוטים שהורי (הפסיכולוגים, אגב) עוללו לי כשהייתי קטנה. אני לא אכנס לסיפור המלא אבל אני רק אכתוב שזה התקשר לכך שכולם היו עם תיקי ברבי ופוקימון, ולי הייתה מזוודה קטנה עם גלגלים.

 

אני לא חושבת שיש דבר יותר מעצבן לקנות מילקוט, חוץ מחזיות.

פאק. פשוט דבר מעצבן.

 

אני: "תגידי, את חושבת ששם יהיה תיקים?"

חברה פריאריית שנגררה איתי: "אופטיקנה? בספק"

אני: "ושם?"

חפש"נא: "אמממ לא"

אני: "ומה עם הפנינג?"

חפש"נא: "לאאא... כוסדוד שלי!!! איפה בקניון ה הזה מוכרים תיקים?!!??!???"

אני: "יש מצב שב"תיק התיקים". אבל אני ממש בספק"

 

(לא היה שם)

 


טענה:

שוקולד עשוי מקקאו.                                                                                

 קקאו צומח על עץ.

שוקולד גם עשוי מסוכר.

 סוכר עשוי ממקלות סוכר, שזה צמח

                                       ||

                                      V

                       שוקולד זה ירק

 


 

אירוניה: אחותי התקשרה לפני כמה ימים מתילאנד כדי לספר לי שבת דודה מוקולורדוו (נו, איפה שההרים) שברה את היד. היא עשתה סקי, נכנסה למסעדה ושם שברה את היד.

 

רק אותי זה הצחיק?

 


 



 

מה אתם רואים פה?

הנורמלים מבינכם יאמרו שולחן.

המתחכמים יאמרו עירבוב צבעים במטרה ליצור שולחן באופן לא מוצלח במיוחד.

א-נ-י רואה פה מרובע (מלבן) בעל 4 זוויות שוות השוות ל90, 2 זוגות של צלעות שוות ומקבילות זו לזו שאלכסוניו שווים וחוצים זה את זה.

כוסאמא של המבחן במתמטיקה.

 


 

פשלה\קוצ'ה: "תראי! הכנתי לביבות! נשרפתי רק פעמיים!!!!"

מגרה לא??

 

ד"א פשלה אהבותי אני רוצה לנצל את הבמה כדי להבהיא לך אחת ולתמיד שלהפוך דברים שמונחים על מחבת להוטת עם הידיים זה ל-א רעיון חכם. הצלקות על האצבעות שלך אמורות להיות ההוכחה המספקת לכך.

 


 

חום מחניק מכל עבר.

צפיפות נוראית.

תקועים בתוך תבנית ללא יכולת לזוז.

שוחים בתוך הטינופת של עצמך.

אדים רותחים מכל עבר.

 

ל-מ-ה אני לא אוהבת אמבטיות??

 


 

"כוס אמא של התפוחי אדמה האלה!"

"לא בטוח שיש להם אמא"

~~~צחקוק~~~

"כוס אבא של הסכין הזו!!"

"לא בטוח שיש לה אבא"

 

אחות של פשלה. כי חוכמה זורמת בתורשתיות. מתסבר.

 


 

בברכת: "שיקרתי, הדג לא במצב משו"

menagoua

 

ABCDEFG

gummy bears r after me

one is red

one is blue

the tellow one just stole my shoe

when i'll catch him i will sue

then i'll come back to looke for yooooooou.

נכתב על ידי , 10/1/2006 18:06  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



49,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmenagoua אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על menagoua ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)