לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אישה נעלה נעלה נעלה נעלה את הדלת בפני בעלה
Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 279291408 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

למכירה: פיל קטן במצב גדול


 

 

תהייה: מצחיק לראות ערס לומד נהיגה, לא משנה מה הוא יעשה הוא יעבור...

 

 


 

ללכת בדרך הישר- walk in the way of the straight

 

 


 

תמונה אחת שווה אלף מילים:  

 

 


 

עלילותיי ברמת גן- ראה נספח פוסט קודם

 

שלכם, menagoua

 

פוסט קצרצר אבל רציני לציין- מחר יומולדת שלי!!

אני סובלת ממשבר גיל ה15. אני פאקינג רבע משישים.

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2006 15:02  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למכירה: מונית רמתגנית



 

אני שונאת מוניות. משהו בהם תמיד נראה לי מאיים במיוחד.

 

13:00חזרתי מבי"ס לגלות שההורים לא השאירו לי את הכתובת של המרפאת שיינים. יופי. כמובן שנכנסתי לפאניקה ("אוף איתם.. טוב נו נראה טלוויזיה..")

13:25 גילתי שנשארו לי חמש דקות אז תפסתי עוז והתקשרתי ל144. מדהים איך שהאנשים שעובדים שם מוסגלים להשפיע על חייך!!!

13:32נכנסתי למונית ושמחתי לגלות שלנהג שלי קוראים פופיק אדוארד. עכשיו, אני מעוניינת לפנות פנייה נרגשת להוריו ולשאול :למה?! אני מתכוונת זה מצחיק והכל אבל אם כבר קוראים לבן שלך על שם האיבר הכי מיותר בגוף האדם להנאתכם החולנית בלבד, תקראו לו בוהן או משו קצת יותר משעשע. אולי סחוס?

14:01 אצל הרופאה. ייפי דו. מחכה בתור כמו איזה נערה-שמחכה-בתור-אחת שכל זקנות רמת גן מסתכלות לי על תלבושת בי"ס וממלמלות לעצמן את שם בית ספרי. בדר"כ זה לא היה מפריע לי יותר מידי אבל עצם העובדה שהסמל הוא בדיוק על הציצי שלי זה התחיל להטריד במקצת. בושו לכן נשים זקנות.

14:07 נכנסת לרופאה. מתחיל הטיפול:

רופאה: "תפתחי את הפה, אני הולכת לשייף לך את השיניים"

פאן פאן פאן.

רופאה: "תפתחי את הפה!! אני לא יכולה להחדיר את המכשיר המתכתי שסתובב מהר ועושה רעש מעורר אימה לתוך הפה שלך!!! למה את לא פותחת את הפה??"

אולי כי אני פאקינג מתפתלת מכאבים חתיכת כלבה מרושעת?!?!?? הא??!

14:07:24 הטיפול נגמר. תודה לאל כושעלהדודהשלה.

 

אני: "סליחה אני צריכה שתזמיני לי מונית"

מזכירה: "יש תחנת מוניות בחוץ מתחת לבניין הגבוהה"

 

 

יופי. לא חשבתי לעצמי איפה אתם מחביאים את המוניות. רציתי שתזמיני לי אחת!! אם הייתי רוצה להתחיל לחפש בניינים גבוהים הייתי נשארת בבית. נפלא. עכשיו כל מה שנשאר לגלות זה מה רמת גנים מחשיבים כבניין גבוה (התחשב בעובדה שכל הבתים שם הם בערך 3 קומות כדי שהמקלות שמהם הבתים בנויים לא יפלו).

אחרי חצי שעה של חיפוש גיליתי את התחנה.

"סליחה, נאי צריכה מונית לרחוב החזירונים במרקדים 666"

"אין לנו מוניות"

"אה... אממ... אז מה זה כל ה20 מוניות שעומדות כאן בחוץ?"

"אוף טוב. מוני קח תילדה לחזירונים המרקדים. זה ליד גני התפאורה. היא נראית לי צפונית. קח לה מאתיים חמישים שקל"

חהחהחה. מי אמר שנהגי מוניות רמת גנים הם חסרי חוש הומור?

 

כעבור חצי שעה יצאתי מה"עיר"-וואנה-בי-תל-אביב הזו והגעתי הביתה.

הום סוויט הום.

 

 

יופי, שוב פעם שכחתי מפתח.

 


 

דברים שלא אומרים לנהגי מוניות #559 "קר לי, אפשר לסגור את החלון?"

 


 

אתה יודע שאתה אשכנזי שאמא שלך מביאה אוכל הביתה ושואלת איך האורז עם העדשים והמג'דרה.

 

אתה יודע שאתה ילדותי כשאתה קורא לחברה שלך תום לבוא ומצחקק כל פעם מחדש שיצא "תוםבוי"

(אואבתותך)

 


 

בברכת "מחר תעודות!! אממ אוקי"

menagoua

 

הפוסט היום היה שונה במקצת. כל ביקורת חוץ משלילית תתקבל בברכה

נכתב על ידי , 26/1/2006 19:30  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למכירה: ביסקוויט של קרמבו




 

חחח למה נראה לכם?...

 

 

Sick like a puppy

ההורים שלי מסרבים בכל תוקף לקחת אותי לרופא מאז כל השטויות האלה נגד אנטיביוטיקה. יופי ערוץ 2, תראו מה עשיתם!

בכל מקרה, כפתרון זמני הם גרמו לי לשתות דבש ששרה בסלק. כן כן. לוקחים סלק, מרוקנים אותו, שמים בפנים דבש והדבש שיצא מזה זה התרופה שלי. נחשו מה? זה לא עזר במיוחד. למען האמת כשראיתי איך ההורים שלי מסתכלים עלי וצוחקים אני די בטוחה שזו סתם הייתה בדיחה חולנית שלהם. .HOW NICE הבת שלהם סובלת מכאבים אבל העיקר שהם מצליחים לשמור על חוש הומר בריא. ממש בא לי לחלות במחלה סופנית כלשהי רק כדי שירגישו רע עם עצמם.

 

 


 

אלברט אינשטיין תרם לפיתוח פצצת האטום, והוא אחד האנשים המוערכים ביותר.

בני גורן לא המציא כלום בחייו ובכל זאת כולנו מאשימים אותו בסבל שלנו, ומדמיינים את היום שבו נעמוד בכניסה לבית שלו עם m16

רק בעיני זה לא הגיוני במיוחד?

 

 


 

חחחח יהלי סובול בקליפ עם מסיקה.. חחחח

 

 


 

א-ו-ק-י. האמא, בפרסומת של טייד?! איזה סדיסטית מטורפת!!! הבן שלה מתלונן על זה שזורקים עליו כדורים בגלל החולצה שהיא כיבסה לו והתגובה שלה זה לחייך ולהמשיך. לעעע היא לא תפסיק לכבס בלבן של טייד, היא תמשיך ותעביר אותו שיעור שגם בו הוא ימשיך להיפגע. המועצה לשלום הילד איפשהו?

 

 


 

לדודו טסה למוש בן ארי יש בדיוק את אותו קול. לתשומת ליבכם.

 

 


 

כן, אני חולה ואני רואה הרבה את ערוץ 24 . SHOOT ME

 

 

 

בברכת "כי יש לבן, ויש לבן טייד"

Menagoua

נכתב על ידי , 24/1/2006 19:52  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

49,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmenagoua אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על menagoua ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)