לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אישה נעלה נעלה נעלה נעלה את הדלת בפני בעלה
Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 279291408 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

600 גרביים מצאו את הנעל =]


מזל טוב לי...

 

המשך עידכון לקונספירציית הדיסני בקרוב

נכתב על ידי , 22/11/2005 14:18  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

*מחפשת אפרסק למטרת אכילה*

 

על כמה מתערבים שהמילת חיפוש עם הכי הרבה תוצאות בישרא תהיה "אני"?

 


 

המצלמה לא משקרת, לא פוטוגני = מכוער

 


 

כסוף סוף שמתי לב שערוץ 24 דלוק אצלי קבוע על MUTE הבנתי שהמצב של המוזיקה בארץ הולך ומתדרדר.

 


 

אני ופאשלה בבלוק באסטר:

אני: רוצה את הסרט הזה?

פשלה: לא, אני שונאת את השחקנית הזו

אני: מה עם זה?

פשלה: לא בא לי סרט אימה

אני: מה עם זה? קומדיה!

פשלה:לא...

שונאת סינים...


 

ת"א- עיר ללא הפסקה.

חוץ מביום שישי בערב. ושבת, בגלל הדוסים.

עוד סיבה לגור בהרצליה, חוץ מהשם.

הרצליה

שם יפה לא?

 


 

"ונכון שלא עשיתי צבא

ונכון שלא שילמתי מיסים

ונכון שחוץ מלהתפלל לא עשיתי שום דבר בחיים..."

 


 

אני: תום, מי זה שם על האופניים?

תום: סתם איזה ערס כושל על אופניים

אני: זה כ"כ לא בסדר ההכללות האלה. את חושבת שזה הוגן שאת רואה מישהו וכבר מחליטה שהוא כושל?! לא מפריע לך שאנשים חושבים שאנחנו צפונית רק בגלל איפה שאנחנו גרות, או שאנחנו מפגרות רק בגלל שאנחנו לא יודעות לאיית ולספור עד 100 בלי טעויות, את לא חושבת שהגיע הזמן להפסיק לחלק אנשים לקטגוריות בלי שאת מכירה אותם בכלל? נמאס לי כבר מכל הסטיגמות האלה...!!

 

*ברקע כושל על אופניים נופל לתוך שלושית כשהוא ירד במדרגה*

 


 

בנוסף לכל הבירבורים הידועים על זה שוולט דיסני היה נאצי וכו' וכו' עליתי לאחרונה על קונספירציית הדיסני, שמטרתה כמובן היא להשמיד את העולם. הבעיה היחידה שאני לא ממש יודעת איך לנסח את זה טוב... לא נורא:

 

ארה"ב של המאה ה19, נורא משעמם לבחור אחד בשם וואלט. הוא מחליט שהעולם רגוע מידי אז הוא מחליט להקים חברה שלמראית עין אחת בלבד תראה "תמימה" אולי אפילו "חביבה" במקצת והכי חושב, כלל לא מזיקה.

כמובן שמטרתו העיקרית הייתה להשמיד את העולם, ובזכות הנקודות באות אני אסביר איך סרטי וואלט דיסני אחראים לכל דבר רע שקיים בעולם (ע"י שטיפת מוחנו התמימים מגיל ציעיר):

 

סמים- ראיתם פנטזיה? בדיוק. בנוסף לוקחים באשמה המכובדת פינוקיו, שפאקינג נכנס לתוך לוע של לוויתן!!! זנות בשמה. שלא נדבר על אלאדין שראה "ג'ינייייי" אנשים!!! גי'ני? סמים? לא רואים ת'קשר שעומד מולכם אממ... קשור? הבן טס על שטיח. אני בטוחה שמספר הילדים שניסו את זה ומתו שימחו את המנייאק הזקן.

 

שכרות- אוקי, דמבו. כן כן. ההוא עם האוזניים הגדולות. פיל מעופף. שלא נדבר על הסצנה המפחידה ביותר שראיתי בחיים שלי שבה הוא רואה כל מיני פילים ורודים דפוקים מרקדים בקבוצות.

 

פדופיליה- אליס בארץ הפלאות. נעזוב בצד את זה שהסופר המכובד כולו מוסמם שדופק ג'וינטים בקצב, הוא היה פדופיל. אליס הייתה בת של חבר שלו, ווואלט (הרבה ווים) דיסני ראה בבחור הדמנות מופלאה להפיץ את הסטייה. פאק, כל מיני אנשים מבוגרים שמזמינים ילדה מסוממת להצטרף אליהם ל"כוס תה"?....

 

גזענות- דמבו (השובב הקטן) הופלה רק בגלל אוזניים גדולות, ובסוף הכל בסדר!!! אנשים רואים את זה וחושבים שזה בסדר להלפות אנשים רק כי הם קצת שונים מהם, כי בסוף הכל יהיה טוב ואלו שהופלו יעופפו חזרה עם האוזניים לאמא שלהם (שבינתיים השריצה עוד כמה פילפלונים). 

 

ניתוחים פלסטים, או: לא לקבל את עצמך כמו שאתה- הבן אדם היה צריך להפוך לפאקינג נסיך כדי לצאת עם הנסיכה הכוסית. פלא שאנשים מרגישים שהם צריכים לשנות משהו בעצם כדי להיות מאושרים עם קוף ומרבד?

 

זיהו להיום, מצטערת אם זה לא מצחיק במיוחד. כשמספרים את זה לאנשים (בייחוד כשהם הייפראקטיבים או סתם שיכורים) זה עובד הרבה יותר טוב.

 


 

בקרוב, 276527 סיבות למה חתול זה בעצם כלב

 

בברכת "וואו מאנגואה, איזה עיצוב יפה!"

menagoua

 

 

 <- הורה. וסתם כי יש לי פרו אז אני יכולה להוסיף אותם...

 

בדיחה מהילדות:

לאמא של דני יש 3 ילדים,

איקס מיקס ו...

דריקס?

לאאאאא לוזר... יחיחיחיח "לאמא של ד-נ-י"

 

אהה השנינות.

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2005 20:02  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו רק נשאר לגלות מה עושים עם זה...


 

menagoua מהרהרת אחרי קניית הפרו.

 


 

כמה כיף לדבר על עצמך בגוף שלישי

 


 

"איך ריב נולד?

במכות

בהתחלה זה איום

ואז זה יוצא החוצה

ופתאום *קראנצ'* איזה יופי

הוא שבר ת'יד

איך ריב נולאאאאאד"

 

וואו כמה שכיף בשעורי צרפתית

 


 

מילת השבוע: קונוסים.

 


 

קונספירציית ה"דיסני" תבוא מאוחר יותר היום... פשוט נורא רציתי לכתוב פוסט עם הפרו

 


 

בברכת "מי שטוב לו ושמח שיכרות לעצמו את הרגל כי זה לא מעניין אף אחד"

menagoua

 

 

בדיחה מן הילדות:

אישה נורא יפה נכנסת לתוכנית טוק שואו, כל הקהל מתפעל מיופיה הרב. שואל אותה המראיין:

"איך קוראים לך?

- ורד

למה?

- כי כשאמא שלי הייתה בהריון היא שכבה על הדשא ונפל לה ורד על הבטן

וואו! יפה יפה... "

אורחת שנייה נכנסת, אפילו יותר יפה מהאורחת הקדמת. כל הקהל מתפעל מיופיה הרב. שואל אותה המראיין:

"איך קוראים לך?

-שושנה

למה?

-כי כשאמא שלי הייתה בהריון נפלה לה שושנה על הבטן

וואו! סיפור יפהפייה..."

נכנסת אורחת שלישית מעוותת כולה, עין אחד יותר גדולה מהשנייה, ידיים ורגליים באורכים לא סימטרים, חצי קרחת חצי שער מדולל... כל הקהל מזדעדע. שואל אותה המראיין:

"אמממ איך קוראים לך?

-פסתנר...."

 

 

 

חהחהחה

נכתב על ידי , 18/11/2005 12:53  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

49,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmenagoua אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על menagoua ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)