לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

knightav אביר רוסי לייט

הכוונה של האתר לספר לכם קצת על החיים שלי לראות תחומי העניין שלי ולעשור למי שאני יכול במה שאני יכול לדוגמה לתת שם האתרים שאני אוהב וכ"ו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005


כל ההתחלות קשות ועכשיו גם לא קל להתחיל סיפורים אז בהחלה אני אווטר על סיפור ארוך ורק כמה מילים ניסיון
נכתב על ידי , 6/10/2005 14:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 39






77
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לknightav אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על knightav ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)