אז סוףסוף התחלתי לעבוד,
בהתחלה התקבלתי לנטוויזין והייתי צריכה לעבוד עם ענבל(השמנה) בתמיכה טכנית
אבל נטוויזין שמנים ולא ידעו מתי לפתוח קורס, אז החלטתי לא לחכות להם לנצח
אז התקבלתי לסלקום.. תמיכה טכנית. (אינטרנט, שירותי תוכן, תפעול,בלוטוס וכ'ו וכ'ו)
קורס מגניב, דווקא אהבתי איך שהמערכת שלהם עובדת
אחלה אנשים, אחלה אווירה, אחלה תפקיד,אחלה חומר.
יום שני יש לנו מענה, פעם ראשונה שלנו להתמודד עם לקוחות,
אני מחכה לזה דווקא, מעניין איך זה. מסכנים הלקוחות בטח יחכו שנים עד שנעזור להם במשהו
חח, עשינו סימולציה וזה מצחיק שאנשים מאבדים את הצפון כשהם על הכיסא החם:]
אבל זה שונה בין להיות עם לקוח בטלפון לבין להיות מול כיתה של 22 איש..
כל השבוע לא היו לנו תגים, שזה די מעצבן, כי התגים האלו עושים הכל
אפילו בשביל ללכת לשירותים צריך תגים!!! אז צריך לחכות ליד השירותים ולחכות שיבוא איזה עובד סלקום שיפתח לנו
וגם את האוכל משלמים עם התגים..ושעון(כזה של שעות)
קיצר, בנתיים הכל איטי ועל נייר.
יום ראשון!
בסוף הקורס נקבל מכשיר, האמת שאני לא מתלהבת מזה, זה עוד אחריות
גם ככה אני נוטה לאבד מכשירים:(
אנחנו נקבל,ככה הבנתי, Nokia 6070, שהיה לי אותו לפני את מה שיש לי עכשיו (Nokia 6288 רולז!!)
והוא די מעפן..אבל טוב נו.
אה, וד"א אנחנו החלוצים של התמיכה הטכנית בחיפה:)
(יעני הראשונים..)
אז קיצר,
