לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Live like it's your last day, love like you've never been hurt


Dance like nobody's watching :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

וואוווו כמה התגעגעתי למקום הזה =]


אז הרבה זמן לא ביקרתי פה, במקום האהוב עליי בערך
וקרו המון דברים
ואני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל

הגעתי למסקנה שהחיים הם פשוט קופסא ענקית של הפתעות חח בואו נגיד את זה ככה..
כאילו מי היה מעלה על דעתו?!
ולא רק שהחיים הם קופסא ענקית של הפתעות.. גם אנשים הם כאלה!  כןכן
חח די נראלי שאני מנסה לכתוב משהו עמוק ולא יוצא לי

וואוווווו המסע לפולין!
הדבר הכי מדהים שחוויתי בחיים שלי וכלכך בא לי לחזור
זה הגעה למצב שבחיים לא חשבת שתגיע אליו: כעס,התרגשות,שנאה,אהבה,תסכול,הבנה,צחוק,בכי,שלמות,ריקנות,וגאווה ענקית!
זה כאילו הרגשות עושים תחרות מי יהיה הכי חזק וכוווולם זוכים!
חח יש לי משהו עם דימויים מפגרים היום
ואני באמת חושבת שמי שלא יצא מבחירה אישית בלבד, הפסיד משהו שאין לתאר.
ואין אדם שיכול לעמוד ולהגיד שהוא לא יצא כי הוא לא מתחבר לזה, או שהוא לא חושב שהוא יוכל להתמודד עם זה- אם 6 מיליון מאיתנו חיו את זה על בשרם, זו החובה המינימלית של כל מי שקורא לעצמו ישראלי או יהודי לראות את זה או לפחות לדרוך שם.

היום היה יום מיוחד!
למדתי הרבה דברים =]
ידעתם שיש 5 שלבי התפתחות של אדם (על פי פרויד) וכל אחד מהם זה סיפוק מיני בצורה אחרת? כי אני לא!
השלב הראשון זה השלב האוראלי.. סיפוק מיני דרך הפה.. זה השלב בשנה הראשונה של התינוק.. כלומר כשכל אחד מאיתנו ינק מאמא שלו הוא לא סתם רצה חלב, הוא גם סופק מינית :O זה פשוט חולניייייייי חחח ויש דבר כזה שנקרא קיבעון אוראלי.. זה שאדם כן ממשיך הלאה לשלבים האחרים אבל הוא נושא איתו מטען מהשלב הראשון שזה קורה רק אם אדם סופק יתר על המידה בשלב האוראלי או לא לגמרי סופק ואז תמיד יהיה אצלו פאק מסוים שקשור לפה...למשל מעשנים או אנשים שכוססים ציפורניים או אנשים שעדיין ישנים עם אצבע בפה- קיבלתם יותר מדי ציצי או שבקושי קיבלתם חח
והשלב השני זה השלב האנאלי.. כן כן חברים ה-ת-ח-ת! שלב שנמשך בין גיל שנתיים עד 3.. כל פעם שחירבנתם כשהייתם קטנים- נהניתם! ובגיל הזה הקקי הוא התקשורת בין הילד להורים.. כשילד רוצה להראות להורים שלו אהבה הוא מחרבן כי זה כאילו מתנה וכשהוא כועס הוא עוצר את זה כי הוא כאילו כועס.. חח ואוו פרויד פשוט הזוי
וויש עוד שלבים אבל לא בא לי להמשיך לחפור
אחאח פסיכולוגיה 3333>

ואו זה היה פוסט חסר פואנטה.
אבל העיקר שהיה פוסט
לילה קסום חבריי =]


נכתב על ידי מיכלולי O_0 , 22/9/2009 22:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lady D. ב-5/3/2010 14:51
 





כינוי:  מיכלולי O_0

בת: 32

תמונה




16,864

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכלולי O_0 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכלולי O_0 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)