לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טינקרבל עזרה ועיצובים


צריכים עזרה? זקוקים לעיצוב? אז רק תדעו שכאן יש הכל:]

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סגירה רשמית+חשיפה


שלום לכולם.. (:

אני יודעת שהמקום הזה סגור באופן לא רשמי כבר חודשיים, אך חשבתי לעשות לו סוף בצורה רשמית (ויפה) יותר.

נהנתי לעצב לכם, תושבי ישרא היקרים, נהנתי לתת לכם טיפים, לתת עצות בעניינים שלא קשורים בעיצוב במסנג'ר,

להכיר אנשים חדשים, להיות חלק מהבלוג הפעיל לשעבר, 'פלוס עזרים למעצבים', לענות על שאלונים ושרביטים שהעברתם לי.

 

התגאתי להגיע לפעילים (הטבלה הגדולה, אבל לא אהייה קטנונית), התגאתי שפנה אליי מנהל "מומו הפרה" ורצה שאנהל את פינת הגראפיקה באתר שלו, התגאתי להכנס לבלוגים ולראות שאני הכנתי את העיצוב שלהם, וגם, לא אשקר, התגאתי לראות אנשים מעתיקים ממני רעיונות ורשימות.

 

 

 


מוזר לכתוב את מה שאני עומדת לכתוב, מהסיבה הפשוטה -מאז ומתמיד הייתי אנונימית בבלוג הזה..

אך הגעתי למסקנה שאם הבלוג מפסיק לפעול - אין סיבה להשאר תחת הסוואה.

קוראים לי שירלי, בחופש הגדול חגגתי 15 קיצים נהדרים, אני גרה בעיר ליד חיפה שנקראת נשר.

מש"צית מד"צית ומד"נית לתפארת. (חה, עלאק)

 

(התמונה והקישורים לבלוגים שהיו פה נמחקו)

 

שנה טובה!

אוהבת ומודה לכם על השנתיים הנפלאות,

(יואו איזה דרמטיות!)

טינק.

נכתב על ידי , 10/9/2007 16:12  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





99,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•»טינקרבל«• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •»טינקרבל«• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)