לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאכול זה כיף ^^



Avatarכינוי:  ~ImmaHappySnail~

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

ואי ואי ואי (:


אחת התקופות העמוסווותת !

אין פלא שאני לא מצליחה לעדכן פה.

 

בשבוע הבא חידון אילת ואני משתתפת ביחד עם נוגה (:

 

במאי יש לי בגרות בהנדסת תוכנה !!!! :((

 

המון מבחנים , ואני מקווה שהציונים יעלו קצת לקראת התעודה הבאה

כי אני לא מתפשרת על הממוצע שלי במחצית הזאת

 

אממ לפני שבועיים בערך ?

חגגתי יומולדת (:

היה ממש כיף כל הבנות באו ועשינו חגיגה קטנה

 

יש תמונות שניה נחפש משו יפה O:

 

 

עוגתי ^^

 

אורוש הסקסית בצד שמאל

 

אני ואבא D:

 

סקיי שלי 3>

 

אוכלל D:

 

דני היפיופה (:

 

אור ושחף שלא רואים O:

 

שחף מנגנת ודני טוחנת XD

 

פרידמן ורותאאאאאאם

פרידמן לא אוהבת תמונות :(

 

אז בסוף לא יצא לעשות סוויט סיקסטין באולם מפואר עם הלהקה האהובה עליי ולימוזינה שמחכה לי בחוץ

נו לא נורא , זה יותר סוויט שזה מציאותי ועם החברות הטובות (:

 

אח"כ קרה משו יותר מגניב (:

ליאבי בא לאילת לחגוג איתי , כי זה הרי גם היומולדת שלו D:

 

אז קצת בשבילו (:

 

 

היינו ביחד בLia ואכלנו הרבה שוקולד וגלידה

תמונה לפני ואחרי P:

 

 

 

XDD

 

תראו מה הוא קנה לי !!!!!!!

מכונת מסטיקים !! חלום ילדות שהתגשםםםםםם

חח מצחיק לראות אותה מלאה XD כרגע היא קצת ריקה

מהחזירות שלי :X חחח

 

ו...... אני חייבת להגיד תודה לכולם על המזלטובים (:

אלה ששלחו הודעות ואלה שכתבו ואפילו אלה שסתם חשבו עלי

 

###############

 

 

אוי נו ... גם היה לנו יום ניקיון בוואדי שחמון

גם לזה צריך תמונות ?

 

טוב שיהיה אם התחלתי כבר ...

 

 

קקדואית !

 

 

 

 

התוצאות !!

 

אחריזה היה מופע נחמד שכזה ם.ם

עם אנשים חביבים שעולים אחד על השני למען שעשוע

 

 

 

 

זהו. נגמרה הסבלנות

 

הו !! דבר אחרון !

הצלחתי לפרמט לבד את המחשב שלשום

ולא נמחק לי שום דבר נחוץ

אני גאה בעצמי D:

 

טוב אז.. ^^"

אני תכף הולכת ללמוד לחידון בבית ספר ...

שיהיה לכולם סופשבוע נעים ונפלא (:

 

אוהבת ,  3>

 

ליאת

 

 

נכתב על ידי ~ImmaHappySnail~ , 26/2/2009 15:20  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~ImmaHappySnail~ ב-2/3/2009 17:53



12,458
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ImmaHappySnail~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ImmaHappySnail~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)