לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאכול זה כיף ^^



Avatarכינוי:  ~ImmaHappySnail~

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

עבדים הינו בבית הספר D:


כן כן , החיים הם לא משו כשאתה תלמיד בתיכון

אני רק בתחילת דרכי O: רק כיתה י'

מלמעלה זה נראה דיי מעט , מנקודת מבטי קצת לחוץ כאן

אז כנראה שבמקום לצאת לחירות

אני יוצאת לעבדות חדשה , אחרת

המורות השאירו כמובן עבודות ושיעורי בית לרוב (:

אמא מבקשת לעזור בנקיונות

ויש עוד כמה פרויקטים אישיים קטנים שמצריכים קצת השקעה

בכל אופן , אני שמחה להיות בצד של אלה שיש להם המון מה לעשות

כי לנוח זה כיף , עד הרגע שאתה עייף מרוב שישנת.

 

בקיצור ולעניין (:

אני רוצה לאחל לכולם חג אביב שמח וכשר =]

שתצליחו בכל מה שתבקשו !

(מי יתן וכולנו נסיים את שיעורי הבית לפני היום האחרון של החופש! )

 

ולדבי המתוקה (:

אני מתה עליך ותודה על הכל

את תמיד שמחה לעזור לי ולהעביר לי את הזמן בכיף

אני אוהבת אותך 3333>

שיהיה לך חג שמייח ונפלא D:

 

ליאבוש עושה את החג עם המשפחה

אז אני בודדה השבוע ):

נקווה שלא אזנח לשווא כמו הניגון *אויש ספרות><*

לא חשוב.

בקיצור אני מקווה שהוא לא ישכח להתייחס אליי קצת P:

להפתיע באיזה שיחת טלפון מתוקה או בהתחברות פתאומית למסנג'ר

כמו שהאיש שלי יודע לעשות (:

 

יאאאללללללה D:

נסיים בנימה אופטימית זו

חג שמח לכולם !

 

אני אתגעגע , לחמץ (:

 

נכתב על ידי ~ImmaHappySnail~ , 6/4/2009 23:48  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~ImmaHappySnail~ ב-4/5/2009 21:43



12,458
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ImmaHappySnail~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ImmaHappySnail~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)