לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאכול זה כיף ^^



Avatarכינוי:  ~ImmaHappySnail~

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009


טוב כמו שהבטחתי יש מלא סיפורים

אז נתחיל בגיחה ?

היה באמת באמת כיף ... ממש נהנתי

התחברתי מאוד עם המון ילדים בכיתה שלי ובשכבה בכלל

השקעתי כמו מטורפת וזה היה שווה את כל הכיף הזה

קצת התבאסתי שלא ניצחנו , אבל גיחה זה לא מה שקובע ...

יש תחומים שאף כיתה אחרת לא יכולה לעקוף בהם את הכיתה שלי (:

 

קצת תמונות מההכנות ומהגיחה

 

 

 

 

 

אין לי כוח להעלות עוד D:

 

 

אממ ם.ם

2.12 הורדתי את הגשר

זה היה דיי מוזר ( הכל חניכיים!!! אור חח )

וקצת היה לי עצוב לראות את הברזל שעבר איתי שנה מהחיים נזרק לפח :(

אבל התגברתי על זה =]

כ"כ כיף לחייך כל היום ולהרגיש כמו איזה דוגמנית משחות שיניים D:

אז אממ .. זה נראה בערך ככה

בבית של סבתא של רותם (: לפני ההופעה

 

 

 

 

יש לי כמה תמונות מהיום בת"א  (:

להופעה לא טרחתי לקחת מצלמה , היו פראיירים אחרים שצילמו

אז תסתכלו ביוטיוב או תבקשו מאחרים P:

אז בלי הרבה חרטוטים שכאלה.. כי כבר אין לי כוח

קבלו את ... התמונות ?

 

ברגע שירדנו מהאוטובוס: מיכאל שירלי ואמיל

 

שוןן

 

בר ואורוש

 

יו ! עזריאלי !

 

שימו לב כמה השלטים תואמים לפירות שלידם

 

 

טוב אז קצת לפני ובמהלך חנוכה

(הציל אותי מיומיים לימודים וגנב לי שני ימי חופש)

היה לנו טיול של האוניברסיטה D:

חבורת חנונים שיצאו ללמוד באוניברסיטה בבאר שבע

ונהנו מזה :P

טוב נו , לפחות היה כיף XD

 

באמת שאין לי כוח לשים תמונות .. יש לי בפייסבוק

וגם לא ממש הרבה..

 

 

הדבר האחרון חביב ,

ביקרתי אצל ליאבי באשקלון

ממש שמחתי לראות את הבית שלו (הענקי! ) והחדר שלו ( גם! )

היה כזה כיף איתו D: הוא כזה בעל מושלם ^^"

אני אוהבת אותך ליאבי 33>

 

כן , באתי בדיוק למלחמה =]

ככה שחוויתי כמה אזעקות , ואני חייבת לציין

שהתמודדתי בגבורה D:

ביום האחרון נסענו לת"א שוב ,

ואכלנו בבורגראנץ'

ואז חזרתי לאילת

 

בבוקר של היום שאחרי (:

לא יכולתי לצאת מהמיטה עקב קלקול קיבה.

 

אתם תסיקו את המסקנות שלכם לבד D:

 

ו... זהו

חוזרים לשגרה (:

 

הלימודים לא משהו בינתיים

אבל יש זמן לשפר , ואני מרגישה איך זה הולך לבוא לי ממש בקרוב

(: נשתדל ממש חזק וזה יצליח

 

אני מצפה להרבה תגובות כי הקדשתי לעניין אחה"צ שלם !

D:

 

 

להת' 3>

 

אה , ד"א XDD

שנה טובה לכולם .. חח

1.1.2009 P:

נכתב על ידי ~ImmaHappySnail~ , 1/1/2009 20:59  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~ImmaHappySnail~ ב-20/2/2009 13:30
 





12,458
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ImmaHappySnail~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ImmaHappySnail~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)