לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


עבר, הווה, עתיד. מעניין איפה אני ברגע זה.
Avatarכינוי:  High release

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

זה מתחיל מהאימה (צוק איתן)


זה מתחיל מהאימה.

עוד פצועים? עוד הרוגים? מחפשת בנרות סימני חיים מאנשים שאני מכירה. לא מסוגלת להכיל את המחשבה הארורה על ״מה אם?״, ובית החזה מרגיש כאילו נפער בו חור שחור בלי תחתית, והחור הזה פשוט משתק אותי לגמרי וגורם למוח שלי לעבוד על שני תדרים מקבילים, התדר שלרגע שוכח מה קורה מסביב, והתדר שנזכר.

 

זה ממשיך בבושה.

על כל שם של אדם זר יש תחושת הקלה מבוישת שמזדנבת לה. וגם היא זמנית בלבד, ולא באמת מקלה על כלום כי החור המחורבן הזה רק ממשיך להתרחב עם כל יום שעובר

זה מתגלגל לאשמה.

 

שאי אפשר באמת לאכול, או לישון, לחייך בלעדיה, להתנהל. מי בכלל נתן דווקא לי את הזכות לקיים לשתות את הקפה שלי בבוקר, לראות ״שובר שורות״, לטייל בארץ או לטוס להודו? אי אפשר לנהל אורח חיים נורמטיבי בתקופה מעוותת של תוהו ובוהו, כשילדים ממש כמוני צריכים להתלות על חוט השערה בין חיים ומוות, במקום פשוט, לשתות קפה בבוקר. אפילו לפחד אי אפשר, כי הפחד שלי להדליק חדשות ולשמוע על עוד אסון בכלל לא מתקרב לפחד שלהם לחיות את האסון

 

וזה נגמר בכעס.

השגחה עליונה בתחת שלי. השגחה כזאת שלוקחת את הבוסר שרק מתחיל להבשיל במקום לקחת את הרקוב באדם? עם כזו השגחה עליונה מי בכלל צריך אלוהים.

 

נכתב על ידי High release , 21/7/2014 22:48  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hometown glory ב-21/7/2014 22:58



55,703
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHigh release אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על High release ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)