לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


עבר, הווה, עתיד. מעניין איפה אני ברגע זה.
Avatarכינוי:  High release

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

קארפה די-אמו


מה כבר יש להגיד?

בחיי...

בחיי.

אח אח אח.

אני רוצה להגיד את המתבקש, לדבר מבלי לחשוב כל כך כמו שאני תמיד עושה, אבל אני לא מסוגלת לוותר על ההבנה שלי.

 

הצורך הזה לדעת הוא בלתי נסבל.

אני כל כך רוצה לנצל את הרגע, לחיות את הדקה, לתת למה שיקרה לקרות, אבל הצורך לפענח כל דבר שקורה או כל מילה שנאמרת, כובלת אותי לחלוטין למחשבות טורדניות.

אם וכאשר אני מצליחה להשתחרר לקצת, זה מעציב אותי משום מה.

 

הריח הוא כמו נקי

 

עריכה*

הבעיה העיקרית שלי, היא אני.

הכל קורה לי בדיוק כמו שתמיד רציתי, בדיוק איך שצריך או אמור לקרות, בצורה הכי נכונה, אבל אני לא יודעת איך להתמודד עם זה. לא יודעת לקבל את כל זה, לא יודעת מה לעשות.

אני פשוט נהיית מאולצת...

ייתכן שאני באמת מפחדת, ושכל הזמן הזה כולם לא דיברו שטויות, אלא רק אני שרציתי לחשוב שזו לא אשמתי אלא אשמת היקום וההתהוות.

נכתב על ידי High release , 30/5/2008 04:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של High release ב-30/5/2008 14:49



55,703
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHigh release אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על High release ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)