לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שועלים בשדותתתת


פרפר פור בולשיט אוף יור ליפ.... :) אימ ג'אסט קריייייייזייי מאן נוווו אימ קידינג מן... וואטס אפ דוג?

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

סתיוי את מושלמת אני אוהבת אותך!!


כןכן סתיו דניס את פשוט מהממתתתת!!

 

חח או שלאאאאאאאא

כןכן זאת אני (סתיו) שפרצתי לסיכתי המעלפת חושונים לבלוגגגג

אז כן הבלוג שלי שובתתתת כי הוא לא מקבל משכורת (תגובות) ואני דורשת מהממשלה (אנשים) שיגיבו אחרת השביתה תמשך וזה יפגע בבגרויות (הרגעים שבהם אתם משועממים וצריכים לקרוא משהוא כי אינלכם שומדבר יותר טוב לעשות..)

אזזזז אני דורשת שינויייייייייייי

 

 

 

טוב זהו אז אחרי שזה נאמר אין לי מה לאמור יותר ובנימה מיוחדת זאתתתתת נסייםםם

 

בברכת שלום ואהבה

פיס אנד לוב יו אוללל

נשיקות

אוהבת

את חלקכם לפחות\

לא כולם

אבל לא נורא

ביי

 

נכתב על ידי , 24/10/2007 19:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaelalalulu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaelalalulu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)