לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האור בחיי



יום הולדת שמחכינוי:  סי-נ-ד-ר-ל-ה!

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

משמעות החיים עפ"י סינדרלה


אני מתבוננת בשמיים, רואה את התזוזה של העננים, חושבת לעצמי מהי בעצם משמעות החיים!

 

אנחנו חיים בעולם רק פעם אחת! אין דרך חזרה, כל יום שעובר, נשרף, נותר רק זיכרון.... או מר או מתוק!!

 

אני מתבוננת בך, האדם שנראה לי המושלם מבין הגברים, העיניים המשדרות טוב לב! משדרות חום ואהבה.

 

אני מתבוננת בך, האדם שנראה לי החכם שבגברים, איתך אני לומדת משמעות החיים!

 

אני מתבוננת בך, כמה רוגע יכול להתפרש על אדם אחד!! כמה שלווה יש בך!

 

אני מתבוננת על עצמי במראה, ולא מבינה מאין הבעיה? הרי אני יפה, יש בי כל מה שבחורה היתה יכולה לבקש מעצמה!

 

כל כך הרבה אנשים רוצים בנוכחותי, יש לי את כל מה שאי פעם רציתי!

 

אני מתקרבת למראה, ואני מביטה אל תוך עיני, הצבע בעיני אינו ברור, הרבה עצב, הרבה אכזבה!!

 

דמעות שזולגות להן, ואינן מוצאות מנוח, מרטיבות את לחיי, מלוחות הן!

 

אמרו לי בעבר כי בכי נוצר משני סיבות בלבד: האחת- מאושר והשניה- ממוות!!

 

איני מוצאת את אף אחת מן הסיבות הללו כמתאימה לי כרגע, אך האם ייתכן כי עיני רואות הבזק של אור, מן השתקפות, כאשר

 

אני מפנה ראשי, וניגשת לעדן החלון, עיני מבחינות בכוכב אשר בוהק, מסנוור, מנסה לשלוח לי מסר!

 

אני מתחילה להבין כי הבכי נובע מסיבה, אשר ידועה לי, אך היות והדחקתי אותה, היא חזרה! אני יודעת שכעת אני צריכה

 

להתמודד מול הבעיה הגדולה שבי- אהבה!

 

אני אוהבת אנשים, אני אוהבת ילדים, אני אוהבת כל כך הרבה דברים, אך מרוב אהבות חלקן נכזבות וחלקן לא ברורות, שכחתי

 

את האהבה אשר בלעדיה לא ניתן להמשיך להתקיים- זוהי האהבה העצמית!

 

אני מבחינה בין האנשים שאוהבים את עצמם, מסתובב אגואיזם, וגאוותנות, אך אני יודעת כי האהבה שלי לעצמי לעולם לא

 

תהיה אנוכית! אנוכיות זה אופי, אני לא כזאת!

 

כאשר אני אוהבת אני נותנת את ליבי! ולכן כל פעם מחדש אני מתאכזבת, עברו לאוזניי כל כך הרבה משפטי חוכמה: "תהיי רעה", "תהיי אדישה", "תהיי קרה", "אל תצפי".....

 

אבל הכיצד זה אני יכולה למנוע מעצמי להיות אדישה? אם מלכתחילה איני אדם כזה....

 

אני לא מסוגלת להיות רעה, או קרה! אני תמיד מצפה, כי אני חושבת שיש בשביל מה...

 

ולמרות שאני מתאכזבת ברוב הפעמים, לעולם לא אתייאש!!

 

אני יודעת כי הכל יתחיל מרגע שאוהב את עצמי, ומרגע כזה לא אתן לעצמי לסבול

 

אעריך את עצמי על מי שאני, אעשה דברים שאני אוהבת, לא אקח ללב כל דבר, ולא אחשוב שכל

 

עצה אשר הגיעה מאדם מבוגר יותר היא הנכונה ביותר עבורי!!

 

אני אדם בזכות עצמי, יש לי זכויות טבעיות מעצם היותי בן חורין, ההחלטות הן כולן שלי, ורק

 

אני אחליט מה גורם לי לאושר, ומה לא!!

 

אני אכוון את החיים שלי, בהתאם לסיפוקים שלי, בהתאם לרצונות שלי, ובהתאם ליכולות שלי

 

אני מאמינה כי אני מסוגלת, ואצליח רק במה שאמצא מעניין בחיי!!

 

אני מאמינה שכל בני האדם בורכו בחוכמה, ויחד עם זאת אני מאמינה כי לא כולם מנצלים את חוכמתם בתחום שהם באמת היו רוצים לעסוק בו!

 

אני מאמינה כי לרוב בני האדם יש מכרים כי בו הם מתייעצים, ויחד עם זאת אני מאמינה כי אם היו מתייעצים אך ורק עם עצמם, היו מגיעים להחלטות טובות יותר, והיו מצליחים בחיים!!

 

אני מאמינה שאפילו אדם שעשה מעשה לא טוב, עשה זאת אך ורק כי חשב שהיתה לו סיבה

 

מוצדקת... ואני מאמינה כי גם אדם שיש בליבו קנאה או שנאה כלפיי רעהו, הוא בעצם בבסיסו

 

אדם טוב...

 

אני רוצה להאמין שאם בני האדם יתחילו לאהוב את עצמם ומבלי להיות אנוכיים, העולם יהיה יפה יותר.

 

 

 

 

נכתב על ידי סי-נ-ד-ר-ל-ה! , 10/10/2005 15:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המכתב שלעולם לא נשלח.....


אני רושמת לך את המכתב הזה, בידיעה שלעולם לא תקראי אותו!

 

את יודעת כי יום הכיפורים מתקרב, וזהו יום של סליחות,  בין אדם למקום, ובין אדם לחברו...

 

תמיד כיבדתי אותך כחברה טובה שלי (או אחותי החורגת- מאותה האמא לא מאותו האבא)...

 

לעולם לא בגדתי באמון שלך, ותמיד כשהיית צריכה אותי הייתי בשבילך אוזן קשבת!

 

אני לא יכולה לומר על עצמי ביקורת כל כך בונה, אבל גם אם הייתי לא בסדר כלפייך לעיתים, תמיד

 

ידעתי את כוחה של הסליחה!!! ולקראת יום הכיפורים בעיצומם של עשרת הימים הנוראים אני

 

מבקשת ממך סליחה!!

 

אני יודעת כי היו רגעים וזמנים מדהימים בהם היתה לנו חברות משגעת, והיינו משתגעות

 

ומסובבות את כל העולם!! רק חבל שאת תפסת מרחק, ואני יודעת שבנסיבות אחרות לא היית

 

עושה את זה, אבל כנראה שההשפעה של אנשים אחרים עליך היא משמעותית יותר מההשפעה

 

שלי! וצר לי על כך!.....

 

אני מצטערת שנתת לאנשים אחרים לשפוט את הקשר שלנו ולתת להם במו ידיהם להרחיק ביננו

 

כך שאת לא תוכלי לעשות דבר בנידון ולא בגלל שאינך יכולה אלא בגלל שאינך רוצה....

 

דעי לך שאני פגועה מהשיחה האחרונה שלנו, בה יצאת מביתי בבכי, כאשר לאף אחת מאיתנו לא

 

ניתנה ההזדמנות להביע את רגשותיה! וגם אם באת במטרה להקשיב, או להניח את הקלפים על

 

השולחן, משהו לא נתן לך מנוח ולא באמת עניין אותך מה שפגע בי! כי כאשר אני אומרת לך "תני

 

לי לדבר" "אל תקטעי את דבריי" אני מתכוונת לזה, שיחה בין אנשים בוגרים ובמיוחד בין חברות

 

אמורה להתנהל בהקשבה הדדית ולא בהתפרצויות! היות וזה קוטע את קו המחשבה!

 

אני רוצה שתדעי עד כמה חבל לי כי נותק הקשר ביננו, ומאידך כמה אני מאושרת ... אני זוכרת את

 

היום שהרגשתי שיש עליי עין, אני מרגישה כשמישהו רע לו כשטוב לי, וטוב לו כשרע לי...ואמרתי

 

לך את זה..... ואת לא ידעת מה לעשות כדי להרגיע אותי שהכל בסדר ושאני מדמיינת את זה,

 

אבל אחרי זמן קצר ידעתי בדיוק מי הבן אדם שהיה מאושר שעצוב לי והיה מדוכא כשטוב לי, והיה

 

מקנא לי בטירוף! איך לא ראיתי שזו בעצם את??? איך??? הייתי צריכה להבין זאת מהיום בו

 

חברת ילדות שלנו הודיעה לי כי היא מתחתנת ואילו המילה הראשונה בפיך היתה קללה! ו.." לא

 

ייאמן, איך היא מתחתנת? דווקא היא ? ה....הזאת? למה לא אני....!" איך זה שאף פעם לא

 

פירגנת, תמיד את רצית להיות המתקדמת ביננו, המובילה! אפילו כשסיימנו את לימודי התיכון

 

ניתקת ממני את הקשר, בגלל שלא הסתדר לך בראש איך זה שאותי גייסו שבועיים אחרי תום

 

הלימודים!!! הרי את היית אמורה להתגייס לפניי!! הייתכן כי דווקא אותי יאתרו לקורס ואותך לא??

 

זהו אינו הניתוק הראשון ביננו, אך אני מניחה שזה הניתוק האחרון ביננו, כבר כמה חודשים אנחנו

 

לא מדברות, ואת בשלך, אם לומר את האמת היה לי קשה.. אחרי הכל גדלנו ביחד, זאת לא

 

חברות בת יום או חודש....! אפילו את כאבי המחזור שלי הרגשת.... וברגעים קשים בכינו

 

יחד....אפילו שירותים משותף בפינת רחוב..... המצאנו.... ואפילו אוסף משותף היה לנו.....

 

כל החוויות הכי מצחיקות ועצובות חרוטות בליבי, בזכרוני........ הגלגל באמצע מחלף מורשה,

 

הגלגל שאבד ואינו נמצא, הקיבוצניק הזה שלא אהבת ובכוח ניסית להתפטר ממנו, ארוחות האות

 

השלישית שהיינו מרביצות יחד..... וארוחות אמצע הלילה הפרועות שלנו, פרידות מזעזעות,

 

וכסתחי"ם (שרק את יכולה להבין), החור הנצחי והכואב באוזן שרצית להרוג אותי ורק רוח היית

 

חייבת!!! ההסבתכויות שלך, שרק אני יכולתי להוציא אותך מהם.... וזה רק קובץ קטן מאלפי חוויות

 

שהעברנו יחדיו!

 

ועכשיו אני אומרת לעצמי כי אם את לא מראה כל איכפתיות ולא מנסה לבנות את הקשר מחדש,

 

גם אני כבר הרמתי ידיים, וגם אני כבר אדישה...ואם כל הכאב שיש בתוך ליבי, אני רוצה לומר לך

 

שאת המכתב הזה סביר להניח כי לא תקראי לעולם, לכן אני מאחלת לך כל טוב, שיהיה לך המון

 

הצלחה בהמשך חייך עם מכרייך ועם אהובך, שתדעי שאם הייתה לך כוונה לקחת חלק בחברות

 

איתי, מזמן היית יוזמת פגישה, ומבקשת מעוד אדם להתנצל בפניי....

 

אני רוצה שתדעי שלמרות הכל, אני גם לא טלית שכולה תכלת ולכן אני מתנצלת כי אני יודעת

 

שכוונותיי תמיד היו אמיתיות..! כוחה של הסליחה בעיניי היא עצומה, ואדם אשר מתנצל עושה זאת

 

ביודעו על מה הוא מתנצל, לא לכל אדם יש את היכולת להתנצל, זוהי תמורה לדעת מתי לשים את

 

הגבול, להוריד קצת את הפרופיל ולבקש סליחה! זה לא יוריד מערכך להפך זה רק יעלה!

 

יש משפט נורא חכם שאומר:"החיים לימדו אותי שלא דורכים על אנשים בדרך למעלה, כי נפגשים

 

איתם בדרך למטה...." והמבין יבין......

 

לעולם אל תירקי מהבאר ממנה שתית, וגם אם עשית זאת אל תחזרי על הטעות פעם שנייה!

 

אני מאחלת לך גמר חתימה טובה......!שתכתבי ותחתמי בספר החיים..... ממני......

 

נכתב על ידי סי-נ-ד-ר-ל-ה! , 9/10/2005 13:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסי-נ-ד-ר-ל-ה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סי-נ-ד-ר-ל-ה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)