לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

אז... מה קורה?


אהלן
עברתי המון ולא ייאמן שעברו בערך 5 חודשים מהגיחונת האחרונה.
ת'כלס לא כתבתי כמו שצריך כבר הרבה זמן
(גיחונת בינואר, לפני כן גיחונת נוספת באוקטובר ועירנות אחרונה נראתה כנראה במאי של שנה שעברה).
את האמת?
לא מרגישה שבחיים התקדמתי הרבה מבחינת תחומים ספציפיים שאני רוצה לפרט כבר בפוסטים מאוחרים יותר (כמו בית, משפחה וכן הלאה),
אבל בפועל עברתי הרבה מחשבות, שינויים בכיווני חשיבה על העתיד בעיקר ונדמה לי שהתבגרתי.

היו המון מקרים שרציתי לכתוב סתם כי התחשק ועד שהגעתי למחשב כבר נעלמה המוזה להשקיע.
היו פעמים ספורות ומשמעותיות שרציתי לפרוק ואז הרגשתי חשופה מידי לשפוך כאן בעיקר בגלל שיש מעטי מעטים שמכירים אותי ובקשר איתי שלא היו אמורים לראות את זה אונליין אלא רק אחרי עיכול של המצב שהייתי צריכה לבצע,
ואז אחרי שהוא בוצע בעצם כל ההשתפכות הרצויה כבר התפספסה לה.

ומה איתכם? אתם עדין כאן?
(אני מקוה שכן)

יש לי טונה של דברים לרשום
אבל כבר מאוחר וכבר בעצם יום ראשון אז אני צריכה להכריח את עצמי להיכנס למיטה.

הבעל?
כרגע בטיסה של העבודה לאזור רחוק אי שם במזרח ואמור לחזור עוד כמעט שבוע.
הייתי ממש קולית לגבי הנושא, אבל כשהוא שם על עצמו את תיק הגב הקטן והתחיל להזיז את המזוודונת התחילו לרדת לי דמעות.
כן, מסתבר שאני רגשנית הרבה יותר ממה שהייתי מוכנה להכיר בזה.

אז נתראה או נשתמע?

*אגב רשימות הספרים בצד מעודכנות

(למעט הספר שהשאלתי ואני קוראת כרגע בשם "החתונות שלנו" של דורית רביניאן).

ביי בינתיים
אילנה.

נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 13/6/2010 00:16  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פסיכולוג חובבן ב-20/6/2010 22:57



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)