לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

תהיות קטנות של יומיום


אז איך עבר עליכם השבוע?
המונדיאל הפך להיות שיגרה? או שאתם מתעלמים?

התחלנו להיות חלק מהמוזרים שאין להם כבלים או ערוצים בכלל,
לא בדיוק מתוך עיקרון מטורף מעבר לזה שהחלטתי שאני משלמת יותר מידי על טלויזיה שמבזבזת לי סתם את הזמן תוך צפיה בתוכניות טפשיות.
ברור שיש גם תוכניות טובות (בדגש על תוכניות כמו חוק וסדר) אבל כשניתקנו את הכבלים גילינו שאין בבניין אנטנה אז נתקענו גם בלי הערוצים הבסיסיים.

ואז גילינו את חדוות הצפיה הישירה באינטרנט.
אני לא יכולה לומר שאני רואה פחות טלויזיה כי יש ימים שאני יכולה לצפות שעות בסדרות, אבל אני שולטת גם במינון וגם בתכנים.
כשאני מגיעה להורים או לחמים אז ברור שאני מזפזפת לי בין הערוצים אבל כשאני רואה פרסומות אני מתחילה לאבד את הסבלנות.
לא יכולה להגיד שכרגע אני מתגעגעת.
למרות כל מה שרשמתי עד עכשיו ברור לי שאני לא אוותר על הכבלים כשמתישהוא אני אהיה בחופשת לידה
(אני לא מספרת כאן כלום, אני לא בהיריון עדין, אני מקוה שזה לא יקח עוד הרבה כי זה לוקח כבר יותר מידי זמן לטעמי - לא פותחת כרגע את הנושא).
בקיצור חוץ מלשמוע על המונדיאל מחברים/ אבא/ עבודה זה בכלל לא נוגע בי ביומיום ואת האמת? ממש אין לי בעיה עם זה.
לגברים שמהווים חלק מהצופים האדוקים בכל משחק (חשוב?) - תחשבו על זה כמעין הקבלה לאירוויזיון.
רובכם לא רואים את הטקס הזה למרות שזו תחרות כביכול חשובה, מבחינתי מונדיאל זה אותו הדבר רק שבשביל האירוויזיון אני מוכנה ללכת לישון באופן מודע ב2 בלילה באמצע השבוע ובשביל משחק אני לא ממש מוכנה לשבת יותר מרבע שעה מול המשחק בלי להרגיש שאני צריכה לעשות משהו אחר באותו רגע.

לאחרונה אני מוצאת את עצמי שותה יותר קפה. לאו דווקא קפה טוב, סתם קפה של עבודה.
מישהו אמר לי שקפה זה סם מרדים אבל בגלל שהגוף מנסה להילחם בזה אז בעצם האפקט הוא עירנות.
אצלי זה לא עובד. קפה ראשון אני שותה כי בא לי משהו חם בפה, הכוסות הבאות הן בגלל שאני אוהבת את הטעם.
אני לא באמת חייבת קפה כי אני לא ממש מתעוררת מזה.
אני יכולה לשתות כוס נס (לא על בסיס חלב) פשוטה ביותר אבל להירדם אחריה כאילו לקחתי סם הרגעה.
איך זה אצלכם?

בהמשך לזה - איך הרגלי השינה שלכם? אני ושינה לא מסתדרים יחד באופן כללי. אני מסוג האנשים שפחות אוהבים לישון
קמתי לפני 7 בבוקר טבעית היום, אם אני ישנה 6 שעות בלילה זה מפתיע בטירוף.
רק בגלל שאני מעדיפה להיכנס למיטה כשכבר "אין ברירה" ואני סחוטה ולא בגלל שצריך ללכת לישון כי מחר צריך לקום ב6 בבוקר.

ומה לגבי ארוחות בוקר? מקפידים? בכל המקומות שכותבים על ארוחות בוקר אומרים שזו הארוחה הכי חשובה.
אבל בתור מישהי שקמה גג 40 דקות לפני היציאה מהבית רק בגלל שאני סופר איטית בהתארגנות של הבוקר
ובמקביל בא לי להכניס לפה אוכל רק בערך ב9 בבוקר (אם לא ב11)- לאכול בבוקר הופך להיות לא כייפי.
מה אתם מציעים?

אני תוהה אם נלך היום לים,
אני כבר לבושה אבל לא נעים להעיר את הבעל בשעה כזו...
אוקיי - אני שומעת שהוא התעורר :)



ביי בינתיים
אילנה.
נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 26/6/2010 07:37  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ohad_poz ב-7/7/2010 08:19



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)