לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

ובינתיים


אני לא מאמינה שכל יולי כבר נגמר ואוטוטו גם הסופ"ש
כל כך בא לי להישאר בבית עוד יום יומיים ולהתבטל מול סדרות טלויזיה שאפשר לראות ברצף באינטרנט (סיימתי את יומני הערפד ואת וי ועכשיו אני מסיימת את העונה הראשונה של אחים ואחיות).

מבחינת ספרים - בעלי ביקש שאני אקרא כבר את נערה עם קעקוע דרקון לפני שיוצא הסרט (=חלק ראשון בטרילוגיה שאמורה להיות טובה)
אבל הבעיה היא שבעלי קרא את זה באנגלית ועכשיו לראשונה בחיי מאז התיכון אני צריכה לקרוא ספר שלם באנגלית ופתאום אני איטית ונתקעת במילים וזה די הורס לי את הכייף בלקרוא. אז כל הספרים שרשומים כרגע בצד ומחכים לי, נמצאים בהמתנה משוועת.
ואני ממש אוהבת לקרוא ספרים, רק שההתחלה בד"כ קשה עד שנכנסים לעלילה אז התחלתי לאהוב אפילו יותר ספרים באורכים של אפילו 800+ עמודים ועכשיו פתאום להיאבק עם קריאה הפך להיות סיוט.


בעבודה דברים מתחילים להסתדר, אני אספר על זה כשתנחת עלי המוזה.

גם מבחינת דירה ומבחינת עבודה על התפתחות המשפחה מתחילים להתקדם בצעדים קטנטנים , עדין אין כלום לספר.

ואת האמת שאני צריכה כבר להתכונן - הזמנתי לפני חודש כרטיסים מוזלים להופעה של שלומית אהרון ו-3 הטנורים (איזו זקנה) ואני לא מאמינה שאני אצטרך לצאת בחום הזה לכיוון רעננה. (הצילו). אבל חבל על הכסף אז נצא בכל זאת.

ובינתיים - שיהיה חודש נעים.



אילנה.

נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 31/7/2010 19:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-17/12/2010 02:45



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)