לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2011

סוג של סיכום וקאמבק


ok אני יודעת שהרבה זמן עבר מהפעם האחרונה שכתבתי, אבל אני כבר לא מזהה את מסך העריכה , מקווה שלא יהיו לי קשיי הסתגלות (חייבת לציין שממש קשה להעלות פה תמונות).

אני מרגישה שככל שאני רוצה לנסות לעשות יותר דברים כך אני עושה בפועל פחות ותמיד לא נשאר לי בכלל זמן או חשק לכתוב כאן.

יש כל כך הרבה לרשום ולא בא לשפוך הכל בפוסט אחד של קאמבק, בכל זאת עברה כבר יותר מחצי שנה...


הרבה דברים מתקדמים לי ,

חלקם מהר (דירה שקנינו מקבלן בכפר סבא), חלקם לאט (עליה בשכר ובדרגה בעבודה).

הרבה דברים עוצרים במקום ולפעמים זה מרגיש שאפילו הולכים אחורה (ניסיונות להיכנס להיריון).

 



 

אבל בגדול, החיים קורים גם אצלי וגם מסביבי(זה נשמע כל כך יותר טוב באנגלית)

ואני מנסה להסתגל, להתמודד ולהינות מהם, למרות ובגלל כל השינויים האלו.


אני רוצה לשנות משהו ואולי להתחיל בקטן באמת כמו תספורת, זוג משקפיים אחר.

אני רוצה להסתפר כי רעמת השיער בגולש שפיתחתי היא כבר יותר מידי ארוכה לטעמי (שיער עד הטוסיק זה כבר פאסה בגיל שלי לא?)

 ואני לא קולטת שאוטוטו (אם הכל יסתדר אז עוד בערך 3 חודשים) אנחנו נעבור לדירה משלנו, בלי שכירות (ברור שעם משכנתא, ממש חיים של גדולים) ונצטרך להתחיל להתרגל ולהכיר עיר חדשה עם אנשים חדשים.

ואז זה באמת יהיה שינוי גדול מאוד וסוג של התחלה חשובה חדשה של המשך החיים.

לא פשוט להתחיל במקום חדש לגמרי בגיל 30 (אני לא מאמינה שאני כבר בגיל הזה). אני אפילו לא מעזה לחשוב מה עובר על מי שמחליט לרדת מהארץ ולהתרגל לשפה ותרבות חדשים (ועבודה חדשה גם כן).


שינויים זה מה שעושה את החיים למעניינים ואיך שאתה מתמודד איתם ומה אתה לוקח מזה איתך להמשך זה מה שהופך אותך מעניין. לא?

תסלחו לי על הפילוסופיה בגרוש שקורית פה.

 


אז אני אנסה לסכם קצת ממה שקורה עכשיו -


ספרים - זהו, התחלתי טרילוגיות.

 

 

את נערה עם קעקוע דרקון קראתי באנגלית.הספר הראשון שקראתי באנגלית שלא דרך בית ספר.

 

הסיבה היא שבעלי קורא בעיקר באנגלית ויש לנו כבר את העותק הזה בבית.

היה לי די קשה להתרגל בהתחלה אבל מהאמצע כבר התחיל להיות טבעי יותר.

 

אחרי זה קראתי את "פרש הברונזה". החלק שמספר על המלחמה והקשיים מסופר בצורה מעניינת, אבל באמצע יש חלק כל כך קיטשי שעכשיו אני חייבת הפסקה מרומנים.

אז החלטתי פשוט לקרוא את השני בטרילוגיה של לארסן, גם הוא באנגלית.

 

 

 

בשורה תחתונה כנראה שאני אצטרך להמשיך להתאפק כשיש מבצעים בצומת ספרים, סטימצקי ושות' כי בסה"כ מחכים לי ברגע זה 20 ספרים בבית (וזה עוד לפני שאני בודקת מה עוד לקרוא מהמבחר שנמצא אצל בעלי), .


בריאות - בתמציתיות - אני משתדלת. התחלתי לשים לב שאני לא אוכלת שטויות ולהקפיד על אוכל מסודר, אבל בגלל שאני עושה את זה רק מתחילת החודש אז אני לא יודעת לומר אם זה באמת מזיז אצלי משהו בגוף או לא. הייתי שמחה לעצב קצת את הגוף אבל אני מכירה את עצמי מספיק טוב כדי לדעת שאם זה לא יהיה חדר כושר/ חוגים קרובים לבית, זה יהיה מנוי מבוזבז ולא מנוצל. מה שכן אני  כבר יודעת להכין הרבה סוגים של אוכל ואני די מקפידה להכין דברים בריאים (תתעלמו מנושא הקינוחים , לא רלבנטי לכאן).


 

יוצאת הרבה - עם חברים, חברות, עם הבעל כמובן, לסרטים (נאום המלך ממש חמוד), למסעדות, להופעות (בשבוע הבא באביגיל רוז ומיכל גבע בתמונע), להצגות (מנוי לקאמרי, והחודש אנחנו הולכים להצגה בהבימה שהיתה במבצע - "ארוחה עם אדיוט"). לא יכולה להגיד שאני משועממת.


סדרות שאני רואה עכשיו? המון ובעיקר באינטרנט.

יש אתר מעולה שמאפשר לעשות מעקב על סדרות, לרשום איפה אתה נמצא בכל סדרה ולקבל קישורים לצפייה ישירה של הפרקים.

מסונכרנת עם ארצות הברית - GLEE , עקרות בית נואשות, אחים ואחיות, אמריקן איידול, טופ מודל האמריקאית, מרפאה פרטית, האנטומיה של גריי ויומני הערפד.

ישנות יותר שאני רואה בכל זאת כי לא ראיתי קודם - בנות גילמור, הבית הלבן.

איפהשהוא באמצע - המפענחת, CSI (ניו יורק ולאס וגאס, לא מיאמי חס וחלילה - הג'ינג'י מזעזע), פשע מן העבר,nip/tuck, דקסטר,האוס, איך פגשתי את אמא, משפחה מודרנית, NCIS ואני בטוחה שיש עוד.

לא בטוחה אם אני אמשיך לראות - bones, numb3rs, מד מן ו- V.

ובלי קשר אני רואה גם את הישרדות ואת משפחה חורגת (לא האח הגדול ולא היפה והחנון למי ששואל).


מכורה.

והכי מצחיק זה שבכלל אין לי כבלים, אין לי ערוצים בטלויזיה כי הבנין לא מחובר לאנטנה, אנטנה ביתית לא קולטת, ממיר דיגיטלי לא רלבנטי כרגע כי אין צורך בו והשיא - בשבוע שעבר הטלויזיה בסלון (היחידה בבית, עדין קופסא ולא מסך שטוח) הפסיקה לעבוד (רואים בה כמו שאני רואה בלי משקפיים).


כלכלית - טפו טפו טפו אני לא מתלוננת אבל אנחנו בשלב ביניים קצת מלחיץ - עוד לא שילמנו את הסכום המלא על הדירה לקבלן ומה שנשאר לשלם צמוד למדד תשומות הבניה, במקביל יש כבר את המשכנתא שצמודה למדד המחירים לצרכן ואת השכירות (שלמזלנו שילמנו מראש עד לסוף יוני ואז נצטרך לחזור לשלם לפחות על עוד חודשיים אם הדירה שלנו עדין לא תהיה מוכנה לאכלוס). בנוסף לכל אלו אנחנו צריכים כבר לתכנן כמה צריך להוציא על הדברים שחייבים לקנות לדירה כבר מההתחלה (מזגן, חדר שינה וארון גדול לחדר שינה, כיריים ותנור, אה! ווילונות - אלה המאסטים של ההתחלה).



 

ממש מורגשת ההתעסקות עם הכסף והניסיונות לחסוך. מצד שני אנחנו לא קמצנים ברמה שלא נצא לבלות בגלל שזו הוצאה לא הכרחית, אין מצב כזה...

אני מקוה שמבחינת העבודה (גם אצלי וגם אצל בעלי) יהיה שיפור בתחום הפיננסי. הלוואי.


סביבת החברים הולכת וגדלה ולמרבה ההפתעה גם הולכת ומשתבחת.


לפעמים בא לי לזפזפ קצת קדימה בחיים רק לראות מה יהיה - יהיו לנו ילדים או לא, האם נמשיך לעבוד באותו מקום/תחום, עם מי מהחברים יישמר הקשר ... זה קורה גם לכם? (אם יש מישהו שעדין קופץ מידי פעם לקרוא אותי אני אשמח לתגובה כלשהיא).


ובנימה קלילה - אוטוטו פורים, למישהו יש רעיון או הצעה לבילוי??


ביי בינתיים, מקוה שלא להרבה זמן

אילנה.





נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 17/2/2011 23:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ohad_poz ב-27/2/2011 15:03



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)