לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2011

קדם אירוויזיון


מה המצב?

חוץ מזה שהיום הוא יום האישה הבינלאומי

ושהיום נשארתי בבית בשביל לחגוג את המיגרנה שיש לי כל היום,

היום גם מתקיים הקדם אירוויזיון הארצי.


כשהייתי קטנה (וגם כשלא), בעיקר כשגרתי בבית של ההורים,

זה היה אחד מהמקרים שהמשפחה היתה מתכנסת לסלון יחד (למרות שבכל חדר שינה יש טלויזיה) וצופה באותה התוכנית מההתחלה עד הסוף.

אני זוכרת שזה היה קורה גם באירויזיון עצמו ובכל מיני תוכניות כמו גלגל המזל.

אני ממש מתגעגעת לזה.אולי בגלל זה אני זוכרת לטובה את טל מן ורות גונזלס.


לראות יחד תוכניות זה משהו שקורה עכשיו רק עם בעלי (או לבד כמובן),

וחוץ מסופי שבוע זה קורה עם תוכניות שאנחנו מורידים מהאינטרנט או רואים אותן אונליין בצפיה ישירה, אין לנו חיבור לכבלים וגם לא לערוץ 11 ו22.

בכל אופן הסתקרנתי לגבי איזה שירים יהיו, ומכיוון שאני לא חושבת שלערוץ 11 יש צפיה ישירה- אין לי אפשרות של ממש לראות את הקדם והצצתי ביו טיוב, לפחות להכיר את השירים.

קלטתי שרוב הפרפורמרים מוכרים, אוירה מאוד צעירה, יש כמה שירים שאני לא חושבת שמתאימים לאירוויזיון.


בסופו של דבר לדעתי יש 3 אופציות (ללא קשר להופעה שיתנו היום בערב) לבחירה מתוך ה-10:

שיר ראשון מבחינתי - עידית הלוי -it's my time



אני דווקא זוכרת אותה, מסתבר שהיא גם שרה שיר אחר שאני מכירה - נושמת...


דווקא את השיר הזה חשבתי שסיוון שרה (אני ארשום עליה עוד רגע).


שיר שני לבחירה לדעתי הוא השיר ששרה עדי כהן  - רק על אהבה :


אני חושבת שאם היא היתה שרה את כולו באנגלית הוא היה נשמע הרבה יותר טוב.


שיר נוסף שאני אוהבת שהיא שרה זה שיר שבכלל דני רובס כתב ושר (וגם את הגירסה שלו אני מאוד אוהבת) , אתם מכירים אותו גם מהתוכנית של החברים של נאור - לא נרדמת ת"א:




ולשיר האחרון שאני חושבת שרלבנטי לבחירה - סיוון עם השיר קח אותי


אני חושבת שהיא בכלל בליגה אחרת לגמרי, למרות שהשיר די חלש מבחינת המילים היא מרימה אותו למקומות מוצלחים.

לא חושבת שהיא בכלל מקבלת מספיק קרדיט ליכולות שלה, מאלתרת מעולה, מזכירה לי soul ו- r&b מהMTV.


דוגמא טובה נוספת לשיר של סיון - שוברת שתיקה :



חוץ מכל אלו יש שיר אחד שכבש אותי, אין לו שום סיכוי בתחרות של האירויזיון למרות שמשלבים שם צרפתית ולא אנגלית אבל הוא מקסים וכייפי:

מיכאל ושמרית גריילסאמר - טודודו



ויש עוד 2 שירים של אותו מיכאל שהם מוכרים לי וכייפיים -
אני בכלל חשבתי שהשיר הבא הוא של אריק ברמן, ועכשיו אני רואה שטעיתי.



והשיר הנוסף:



ובעד מי אתם??


אני מקווה שיהיה קדם טוב ושיהיה לנו סיכוי בתחרות ההיא.

אני יודעת שזה תמים לחשוב שזה לא קשור לפוליטיקה אלא למוזיקה, אבל לפעמים אין נזק בלהישאר תמימה.


ובינתיים - ביי לכם.

אילנה.

 

*סליחה על ההפצצה בקליפים. לא יקרה הרבה אני מקווה...

נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 8/3/2011 20:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-14/3/2011 08:21



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)