לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2012

פרופורציה


ok


אז באמת שהמון זמן לא כתבתי כאן, למרות שאין חודש שעובר בלי מחשבות על הבלוג.


את האמת שיחסית לסביבה כאן אני מרגישה יותר מידי מבוגרת... וגם לא נראה לי שמישהו בכלל יהיה כאן לקרוא את זה.


ובכל זאת - עדכונים?


 


אז ככה, עדיין עובדת בבנק, מתחילה לקבל את העבודה בפרופורציה (חולת עבודה שכמותי...)



אחת הסיבות היא שהמנהל שלי הודיע לי חגיגית שמבחינתו העלאה משמעותית בשכר תהיה לי רק אם אעבור לתפקיד מנהלת בזמן הקרוב (נגיד עד שנתיים)


סיבה נוספת - לפני שנה אחת מהעובדות שעובדות איתי החליטה לפני כשנה לפצוח מולי בברוגז כי קיבלתי שדרוג בשכר והיא לא (גנון) אז התקשורת היא ברמת עבודה בלבד + שלום וביי


והסיבה הכי רצינית היא שאחרי יותר מ3 שנות ניסיונות סופסוף הצלחנו להייכנס להיריון שהוא (טפו טפו טפו, בן פורת יוסף) תקין ואין כמו יורש לשים פרופורציות אחרות בחיים.





 


 


 


 


 


 


 


 


 


אז כן, אני בהיריון, וגם מתחילה להתרגש, כל השלבים והתהליכים והמחשבות (או רובם) לא שותפו כאן, לא הרגשתי בנוח לשתף במשהו שהוא לא רק שלי אלא גם של בעלי המדהים.


אפילו הבטן מתחילה לבלוט באופן ברור, אני בחודש 5, שבוע 20, חם לי בטירוף (אבל זה לא שונה מבד"כ, או במקרה של השבוע מכל ישראלי אחר) ומתחילה לנסות להבין מה עושים עכשיו (מה קונים, מה צריך לברר לפני...)


אנחנו גרים בדירה חדשה בכפר סבא כבר כמעט שנה, עדין מתרגלים לעיר אבל די מבסוטים.



עיר מספיק קטנה כדי לדעת איך להסתדר אבל איכותית.


עדין נשארו עוד המון דברים להכיר אבל אני בטוחה שעם הזמן הכל יגיע.



עם המשפחה הגרעינית הקרובה (הורים, אחים, חמים...) אני מרגישה שיש יותר קירבה (גם אם לא גיאוגרפית), אפילו יוצא לי ולאחי הגדול להיפגש לארוחת צהריים פעם בשבועיים בערך , אחד על אחת. בחיים לא הייתי מנחשת שזה יקרה ועוד ביוזמתו. אני מקווה שהקשרים האלו רק יתחזקו עם הזמן, זה מאוד חשוב לי.


היינו בחו"ל באפריל (באיטליה באזור האגמים) ודווקא בא לי שוב לצאת לחופשה אבל גם בלי קשר להיריון בא לי טיול בצפון עם צימר - בטח זה יקרה בעוד חודש. יש המלצות לצימרים או טיולים?


ממשיכה לראות לא מעט סרטים בקולנוע, אפילו אמורה לקבל כרטיסים ל"ברומא באהבה" בדואר בגלל שזכיתי באיזשהיא הגרלה באינטרנט,


עדין בלי ערוצים בטלויזיה אבל רואה נון סטופ סדרות שהורדנו, עדיין קונה דיסקים ועדיין מפתחת תמונות לאלבומים (בין אם דיגיטליים או לא).


הרבה השתנה מבחינת תפיסה והתנהלות אבל הרבה יותר נשאר כמו שהיה





מקוה עוד לצוץ כאן ושיש בכלל למה...


אילנה.

נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 20/7/2012 08:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-12/8/2012 12:35



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)