לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2012

32!!


 

לילה טוב לכולן,
בעלי חורפ לו ולי יש קשיים ללכת לישון, בכל זאת, כבר באמצע שבוע 39...

בכל אופן עכשיו פורמלית אני חוגגת יום הולדת, עם סימן שאלה אם הצוציק יחליט לצאת ולחגוג איתי או לא (אין לי בינתיים שום סימן מקדים).
ורק רציתי להגיד שאני מאושרת!

 

וגם קצת לשתף למרות שדי קשה לי להוציא את זה (וכמובן טפו טפו טפו, בן פורת יוסף, חמסה חמסה ושות'),
אבל חיכיתי כבר לרגע של להיות אמא או בהיריון כבר כמעט 4 שנים, ולקח המון (זמן, כסף, בכי, תהליכים, בירוקרטיה, עליות וירידות...) ואני בשלה לצוציק הזה ובשלה גם לגיל הזה (32, וואו).

ובכל זאת, עם כל הכאבים והקושי לזוז כרגע, אני לרגע לא מוכנה להגיד שייצא כבר, להיפך- שייקח את הזמן שלו.
גם אם ייקחו עוד שלושה שבועות, מה זה משנה אחרי 4 שנים?!

 

 

ובינתיים - שתהיה לכולם המשך שנת 2012 מוצלח,

אני כבר לא משלה את עצמי, רוב הסיכויים שהשנה אני כבר לא אצוץ כאן, אבל אולי ב2013?

עוד לא אבדה התקווה...

אילנה.

 

נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 28/11/2012 00:24  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mrbob ב-5/3/2014 02:40



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)