לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

יום חופש?!



טוב אז לקחתי יום חופש


חשק לשופינג? אין ממש.


את האמת זה יותר בגלל שהדברים היחידים שאין לי בכמויות זה ג'קטים ונעליים.


הייתי אמורה להסתפר אבל מישהו שכנע אותי לדחות את זה עוד קצת. (אוף בסוף השיער יגיע לי עד הברכיים , לא נשאר עוד הרבה - הוא הגיע כבר לישבן).


אז מה עשיתי בינתיים? חוץ מלענות לטלפונים של הצבא (לא אני לא מכבה אותם!) וגם להתעורר מהם (העירו אותי גם אתמול!!) ולדבר שעה בטלפון עשיתי קניה עצבנית בסופר פארם.


למעשה, אחרי שסידרתי את כל הדברים יש הרגשה שלא קניתי כלום. זה הכי מעצבן.


יש לגבי זה דבר טוב ודבר רע..


נתחיל בטוב (למרות שאני בד"כ מעדיפה להתחיל עם הרע כדי שיהיה בערך טעם טוב בסוף):


חסכתי יותר מ600 ש"ח בקניה הזו עם כל ההנחות והקופונים של הלייףסטייל.


אני מניחה שאתם אינטיליגנטיים מספיק כדי להבין כבר מה הדבר הרע..:


אם חסכתי יותר מ600 ש"ח, רוב הסיכויים שהוצאתי יותר מ-600 ש"ח..וכן - הוצאתי 1045 ש"ח!!!!!!


על מה? הכל


ואני חשבתי שאחרי קניה כזו יצטרכו למלא את הסופר פארם מחדש..


אז זהו - שלא.


בכל אופן מסתבר שיש עכשיו הגרלה כזו שכל 6 מוצרים ממלאים ספח הגרלה ואפשר לזכות בכל מיני חופשות ואפילו במכונית.


וגם לגבי זה יש את הצד הרע - אין עם מי לצאת לחופשה ומכונית כבר יש (טפו טפו לא רעה בכלל)


ואז אמא שלי נזכרה שיש לה כל מיני תלושים של 1+1 לחופשות ולארוחות ויום פינוק בספא - למה לעזאזל היא אומרת לי את זה רק עכשיו????


נו, טוב. זה תקף עד סוף 2004 יש עוד סיכוי..


בלי קשר זה מזכיר לי שעד סוף החודש יש לי 5 תלושים לימית 2000


טוב, צריכה למצוא יום שישי אחד ולקחת חלק מהמשפוחה לנצל את זה (חבל אם לא) ולשלוף את הביקיני מהארון (בעסה שאי אפשר לחדש את השיזוף..)


החלטתי לשכנע את ההורים ללכת לארוחה משפחתית באיזה בית קפה. מקווה שהצלחתי למרות שאני שבעה לאללה.


איזה מעצבן זה הכבלים האלו - או שיש רק פרסומות או רק ג'אנק או שידורים חוזרים או יותר מידי תוכניות שרוצים לראות באותו זמן.


מה יש עכשיו לראות? אז זהו יותר מידי למרבה הפלא.


יש לי בערוץ יס4 את באד קומפני שלא ראיתי וזה בעצם השילוב המנצח של קצת פעולה עם קומדיה


בערוץ יס1 יש את שיער שאני יכולה לראות עשרות פעמים ולשיר איתם את השירים


ובערוץ ytv יש את העולם האמיתי פריז פרק 10 (נו ראיתי רק פרק אחד או 2 אבל אני תמיד אוהבת את התוכנית הזו)


ועכשיו שאני חושבת על זה לא ראיתי אתמול הישרדות..


רק שאני לא אשכח את העונה החדשה של חברים כי את סקס והעיר עדיין לא ראיתי בעונה החדשה.


לעזאזל אני צריכה תזכורות לטלפון.


קר לי


באמת חורף - רק כשבאמת חורף אני צריכה לשים 2 זוגות גרביים כדי לא לרעוד.


דווקא לכם הבנים החורף צריך להיות יותר כייפי מבקייץ - יותר סקרנות למה שיש מתחת לבגדים, הפטמות בולטות מהקור, אפשר להגיד את המשפט "אני רואה שקר לך" עם חצי חיוך ולהגיע לחלץ אותנו עם איזה חיבוק מלבב או ג'קט חם שלכם. הרי בקיץ אתם לא תרצו ממש לקרר אותנו (אלא אם יש לכם בשלוף קוביות קרח).



אני זזה בינתיים


אולי אחזור יותר מאוחר, אחרי הארוחה עם המשפחה


להית'



נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 30/11/2003 16:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה23 ב-30/11/2003 19:37



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)