לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

עייפות


היי לכם


אני עייפה


היום הייתי צריכה לקחת את המדים החדשים (אלו שנראים כמו שוטרים), אבל לא הספקתי. מה זה אומר? רק שיומיים (מחר+מחרתיים עד שאני אקח אותם בתקווה שאני אקח אותם בחמישי) אני אסתובב לא תקנית עם דרגת סרן ומדים ירוקים (נו טוב..)


היום השתגעתי בעבודה היו לי המון דברים וניירת על הראש


הרגשתי בדיוק ככה:



יוצא שאכלתי עוגות ושטויות מיום שישי ואני ממשיכה - יום שישי היום הולדת, שבת - חגגתי עם המשפוחה, ראשון - מנוחה, שני - עם הבסיס, שלישי - מש"קית שהיתה בחופש הביאה עוגה שהיא הכינה, רביעי - לרגל הסרן, חמישי - מי יודע..


(נו טוב, נתחיל את הספורט מחר)


יש עכשיו וויל וגרייס בערוץ 13 - אני אוהבת את התוכנית, בכללי אני ממש אוהבת לראות קומדיות בטלויזיה מאוד מאוד, זה מסיים לי את היום בכייף.


לפעמים בא לי רק:



ולסיום 


קיבלתי במייל את זה:


לכל הגברים שחושבים שלא צריך לקנות פרה


 בשביל כוס חלב



היום 80% מהנשים מתנגדות לנישואין



ולמה זה ?





כי הן הבינו שבשביל נקניקיה אחת קטנה לא צריך לקנות חזיר !

נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 2/12/2003 22:51  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-4/12/2003 22:44



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)