לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קר/חם לי, משעמם לי, אכלו לי,שתו לי...


היי התלבטתי והחלטתי ללכת על זה אז מה אם אני אשמע ישירה/חרמנית/טיזרית ובמקביל ביישנית/שמרנית?! הכל אמיתי, השמות יצונזרו (לא נעים לא מת אצלי)

Avatarכינוי:  אילנה (פעם 23)

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

זו שוב אני


היי לכם, מה חדש?

 

רגע לפני שאני ממשיכה עם חיפושי העבודה – הנה עוד פוסט מתכונים (לא אחרון לתקופה...)

 

סלט ביצים ללא תיבול



חומרים:

4 ביצים

בצל ירוק 1

2 מלפפונים חמוצים (אני שמתי 3)

חצי גמבה כבושה  (אני שמתי גמבה רגילה)

3 כפות מיונז

כפית 1 חרדל

 

אופן הכנה:

1.מכניסים את הביצים לסיר קטן, מכסים אותם במיים ומחממים על אש בינונית עד שהמיים רותחים. ממשיכים לבשל 10 דקות אחרי הרתיחה.

2. מחכים עד שהסיר קצת יתקרר, מוציאים את הביצים בכף ומצננים אותן מתחת למי ברז.

3. מקלפים את הביצים וחותכים אותן לקוביות קטנות.

4. חותכים את הבצל הירוק, המלפפונים והגמבה לקוביות קטנות.

5. מוסיפים להכל את המיונז והחרדל ומערבבים.

 

יוצא מאוד נחמד.

 

 

סלט טונה נוסף

חומרים:

קופסת טונה 1

2 ביצים קשות (להכין מראש)

מלפפון חמוץ 1

בצל ירוק 1

2 כפות מיונז

 כף 1 מיץ לימון (יש כאלו מוכנים לקניה, לא חייב להכין)

מלח ופלפל

 

אופן הכנה:

  1. מפוררים את הטונה במזלג.
  2. גוררים את הביצים במגררת ומוסיפים אותן לטונה.
  3. חותכים את המלפפון החמוץ והבצל הירוק לקוביות קטנות ומוסיפים אותם לטונה ולביצים.
  4. מוסיפים מיונז ומיץ לימון, מלח ופלפל ומערבבים הכל יחד.

לפי המתכון זה מיועד ל4 מנות.

 

 

סלט כרוב חמוץ מתוק

חומרים:

כרוב בינוני 1 או כרוב סיני (אין לי מושג מה זה כרוב סיני וחצי כרוב רגיל גם מספיק בהחלט)

פלפל אדום מנוקה מגרעינים

3 תפוחי עץ חמצמצים

כף 1 לימון

כף 1 שמיר קצוץ (יש כאלו קוביות להקפאה)

לרוטב:

3 כפות גדושות מיונז

כף 1 חזרת לבנה (אני ויתרתי)

2 כפות מיץ לימון

שליש כוס מיץ תפוזים

כפית סוכר 1

מלח ופלפל לבן

 

אופן הכנה:

1. שוטפים את הכרוב והפלפל וחותכים לרצועות דקות.

2. שוטפים וקולפים את תפוחי העץ ,מנקים מהליבה וחותכים לרצועות.

3. מטפטפים מעל מיד את מיץ הלימון ומוסיפים את השמיר הקצוץ.

4.טורפים את כל המצרכים יחד, מתבלים המלח ופלפל , יוצקים על הירקות ומערבבים היטב.

 

מומלץ לחתוך לחתיכות קטנות יותר ולא רק רצועות.

  


סלט כרוב הכי פשוט

חומרים:

חצי כרוב (אפילו פחות)

מלח

לימון

(מיונז אפשרי )

 

אופן הכנה:

1. קוצצים את הכרוב.

2. מערבבים אותו עם מעט מלח (מיונז) ולימון.

 

חביב ופשוט גם עם וגם בלי מיונז, ניסיתי את שניהם.

 

 

סלט אבוקדו

חומרים:

אבוקדו בשל

מיץ לימון

שמן זית

מלח ופלפל

 

אופן הכנה:

1.מקלפים את האבוקדו - מבחינתי הכי פשוט זה לחתוך את האבוקדו לחצי , להוציא את הגרעין ולרוקן עם כפית.

2. מועכים את האבוקדו.

מוסיפים את שאר המרכיבים ומערבבים.

 

פשוט וטעים.

*במתכון מצוין שאפשר להוסיף גם עגבנייה קצוצה, פלפל חריף קצוץ ובצל קצוץ (לא ניסיתי).

 

 

סלט עגבניות שרי

חומרים:

עגבניות שרי

חופן צנוברים קלויים (אפשר גם לא קלויים)

קורט בזיליקום או טימין מיובשים (שמתי קצת יותר)

שמן זית

מלח ים גרוס (לא מבינה בהבדלים בין סוגי המלח שיש אבל קניתי מלח ים...)

 

אופן הכנה:

  1. חוצים את העגבניות
  2. מערבבים הכל ומגישים

 

פשוט, מהיר, נראה טוב, מצוין לאורחים.

 

 

סלט סלרי

חומרים :

ראש סלרי גדול

2 תפוחי גרנד

2 כפות אגוזים

3 כפות מיונז

מלח

מיץ לימון

 

אופן הכנה:

  1. רוחצים ראש סלרי גדול ומגררים על מגררת גסה (ממליצה לסחוט את הנוזלים שיוצאים אחרי הגירור).
  2. מקלפים את התפוחים ומגררים על מגררת גסה.
  3. קוצצים את האגוזים.
  4. מערבבים הכל יחד ומתבלים.

 

יוצא מאוד נחמד.

*לגרר סלרי שלם זה הרבה עבודה- תכינו את עצמכם נפשית.

 

 

סלט בוקר



חומרים:

גזר 1

תפוח 1

רבע כוס סלק מגורר לא מבושל (=סלק 1 קטן או פחות מסלק 1 רגיל )

מיכל יוגורט 1 (1.5% לפי המתכון, אפשרי גם 3% או 0%)

2 כפיות שיבולת שועל, סובין או נבט חיטה – אפשר לערבב ביניהם (אני עשיתי כמות של 4 כפיות)

חצי כפית דבש (אני שמתי כפית שלמה)

 

אופן הכנה:

1. לקלף ולגרר את הגזר והתפוח.

2. לערבב את כל החומרים.

 

אני יודעת שהסלט הזה נשמע הזוי ודי לא קשור לבוקר.

אבל את האמת שהוא טעים. הוא קרנצ'י, בריא, מתקתק ומשביע.

* ראו הוזהרתם - המראה שלו יכול להיות לא מפתה כל כך – סלט שכולו צבוע בצבע ורוד בערך (סלק+יוגורט).

* אני חושבת שקצת צימוקים ואולי גם בננות יוסיפו אפילו יותר לסלט הזה.

 

 

התקשרו אלי עכשיו מאדם מילא ועשו לי ראיון טלפוני. יש לי זימון למיונים לעתודה ניהולית של סלקום ביום שלישי. אם אתם מכירים מישהו שעבר כזה מסלול שם או שמכיר את זה אני אשמח לקבל כמה פידבקים על זה. ובלי קשר – wish me luck…

 

בכל מקרה כדאי שאני אמשיך עם שליחת קו"ח

(או אולי להתחיל לשטוף כלים, נגמרו כבר הכפיות והכיור עומד לקרוס) ..

 

אז עד להודעה חדשה – המשך ערב נעים

ויאללה ביי,

 

אילנה.

נכתב על ידי אילנה (פעם 23) , 27/6/2007 16:08  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ranchuk ב-5/7/2007 22:48



22,460
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה (פעם 23) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה (פעם 23) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)