לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טבעות נישואין, יהלומים ותכשיטים


בלוג אודות כל הטרנדים והעיצובים החדשים של טבעות אירוסין, תכשיטי יהלומים וטבעות זהב.

כינוי:  erothem

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

למה דווקא טבעות אירוסין עם יהלומים?


למה דווקא יהלומים???

 

בגלל שאני אוהב אותך

רגע  לפני החופה וקידושין, כאשר אתם באים לקנות טבעת אירוסין חשוב להבין, שקניית טבעת אירוסין אינה קנייה רגילה, יש לה ערך רגשי רב, כזה שיבטיח את התחלת הקשר שלכם ברגל ימין, ובמקביל ניתן לראות בה כהשקעה עסקית לכל דבר.

כבר מימי קדם מערכת היחסים בין האדם לאבנים המנצנצות והיפיפיות הקרויות יהלומים, החלה. עוד אולי עוד לפני שהאדם ידע קרוא וכתוב, הוא גילה את היהלומים... מי יודע? מה שבטוח יהלומים מלווים את חיינו כבר הרבה הרבה זמן.

בגלל שזה סמל

"הישרדותם" של יהלומים בחברה האנושית, והעובדה שהם לעולם לא יוצאים מהאופנה מלמדת אותנו שהרבה רגש עומד מאחורי התחום המבריק הזה. כמו סמל.

 סמלים, כידוע הם חסרי ערך ללא האדם הסובייקטיבי העומד מאחוריהם ולאחר מכן מולם-  דגל הוא פיסת בד ותו לאו , לולא עומד לפניו אותו אדם פטריוטי רגשן, ההמנון הוא סתם עוד שיר נדוש וחסר משמעות , אם לא שר אותו האדם הנכון. יהלומים, כמוהם, הם סמל.

סמל לאהבה, נאמנות ונצחיות , סמל  ליופי ולרצון להשתייך ולהתמסר, סמל לשלל האמוציות המתחוללות בין גבר לאישה.

בגלל שזו ההשקעה

אך כמו כל דבר בחיים גם כאן יש צד נוסף למטבע- רכישת תכשיט עם יהלום, או יהלומים, אינה רק קנייה רגשית, אלא גם קנייה עם הרבה הגיון קר ומחושב מאחוריה, כי יהלומים,אחרי הכל, הם נכס. נכס בעל ערך יציב ובלתי משתנה, שאינו נתון לתנודות כלכליות חברתיות- לא לחינם יהודים מצאו עצמם עוסקים בתחום במהלך תקופת הגלות- פעם אחר פעם, גירוש אחר גירוש, יהודים נאלצו לארוז את כל מיטלטליהם לתוך מזוודה ולנדוד למקום  שיסכים לקבלם, ובחוסר יציבות שכזו טבעי היה שיהודים ימצאו עצמם משתלבים בתחום המציע נכסים שווי ערך, שהם גם ניידים.

הי לכך , כאשר אתם באים לבחור ולקנות טבעת אירוסין בטרם הנישואין, זכרו כי זוהי השקעה לטווח ארוך, ולכן כדאי ו"שווה" להשקיע בה ולא לקמץ.

בגלל היופי

כיום יש מבחר רב של טבעות אירוסין-  כאלו עם מספר רב של יהלומים קטנים, כאלו המשלבות אבני חן יחד עם היהלומים וכאלו עם עיצובים מיוחדים ומודרניים כמו – ספיראלות, כוכבים, פרחים אקזוטיים. כמובן לצד כל טבעות האירוסין המיוחדות הללו, יש גם את הטבעות הקלאסיות, כמו הטבעת המדהימה שקייט מידלטון הענוגה קיבלה מהנסיך וויליאם, או כמו טבעת סוליטר עם יהלום מרכזי בולט אחד,כזו ש קבלה מ-.

 

כמו המבחר, גם טווח המחירים של היהלומים הוא רחב מאוד. בגדול, מחיר היהלומים מושפע ממה שמכונה באנגלית  4C – הצבע, המשקל, הניקיון, והבהירות . כל אחד מהגורמים הללו משפיעים על איכותם ומחירם של היהלומים.

צבע – ככל שהיהלום בהיר יותר הוא נחשב איכותי יותר. צבעם של יהלומים מסומן על ידי האותיות הלועזיות, D-Z, כאשר D מייצג את הצבע הבהיר ביותר ואת היהלום האיכותי ביותר,  ו-Z את היהלום הכי פחות איכותי מבחינת צבע. מקובל לחלק את הצבע היהלומים לתתי קבוצות-

D-F זוהי  הקבוצה הראשונה ובה היהלומים בעלי הבהירות הגבוהה ביותר, קרי האיכותיים ביותר מבחינת מצבע.

G- אלו הם יהלומי עם פגמים זעירים ===? אשר נותנים ליהלומים גוון מעט צהבהב. עין מקצועית תבחיןם בהבדלים בין הקבוצות , אך עין חשופה, בלתי מקצועית לא בהכרח תראה את ההבדלים, מה שמאפשר לאנשים עם תקציב מוגבל לקנות טבעת עם יהלום שנראה לא פחות טוב מטבעת עם יהלום מהקבוצה הראשונה.

Z-  אלו היהלומים הכי פחות בהירים, הכי פחות איכותיים מבחינת צבע. ניתן לראות בברור את ההבדלים בינם לבין יהלומים איכותיים יותר. גוונם נע בין צהבהב לצהוב .

נכתב על ידי erothem , 12/11/2011 16:14  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




198
הבלוג משוייך לקטגוריות: סלבס , אופנה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerothem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erothem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)