לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

Waiting on an Angel


היה לי שבוע טוב. לא, שבוע מעולה. היה קצת מהכל וביניהם הלחץ, מבחנים, בכי [איך לא], הופעה, משפחה, חברים, חזרות. פשוט הכל!

השבוע הזה די שיקף את כל החיים עצמם בתמצית תמצית תמצית. ואם אני מסתכלת על זה עכשיו, אחרי שהכל עבר- היה לי כיף! אני רוצה לזכור את השבוע הזה, שיחרט בזיכרון שלי כי אני אתגעגע אליו. בתכלס, זה שבוע רגיל, אתם לא תראו בו משהו מיוחד אבל אני כן. וככה הוא הלך-

 

יום שישי 4.1- דודים שלי הגיעו מאמריקה. ראיתי אותם לראשונה אחרי בערך שנתיים וחצי ככה. יש לי דמעות בעיניים. השלמנו פערים, הראיתי להם כמה ריקודים שלי כי הם אף פעם לא ראו אותי רוקדת, נסענו להרצליה לארנה ואכלנו שם, צילמנו סרט של המרינה ואני ואחותי היינו ה'מנחות', חזרנו הביתה ונרדמנו בסלון, אכלנו ארוחת ערב [סושי!] ולדובדבן שבקצפת- ראינו את הסרט חתונה של בנדוד שלי. וואו! איזה אירוע מדהים ולא הייתי שם. לפחות אמא שלי הלכה ואמרה שזו הייתה אחת החתונות הכי יפות, מדהימות ומושקעות שהיא ראתה. נוו מה חשבתם, אמריקה.

יום שבת 5.1- כל היום [אני לא מגזימה] הייתי בחזרות ולמרות שזה היה מתיש ומעייף היה לי כ"כ כיף! הייתי עם כל החברות שלי ורקדתי. מה יותר טוב מזה?

יום ראשון 6.1- לא יום מיוחד כ"כ אבל הפסדתי שעתיים ראשונות אז לא למדתיD:

יום שני 7.1- הצגה שעתיים ראשונות ובדרך חזרה קניתי ארומה וממש שמחתי! כןכן, מאוד רשניקי מצידי.

יום שלישי 8.1- לא הגעתי לבצפר כי הלכתי עם דודים שלי לטייל בארץ:] בתכנון היינו אמורים לנסוע לצפון [חיפה, בית לחם נראה לי], משהו מעניין אבל בגלל שדודה שלי לא הרגישה טוב והיה יום גשום החלטנו להישאר בת"א. אז נסענו לת"א, ראינו את החדר שלהם במלון והתחלנו להסתובב בת"א. קודם הלכנו לסוזן דלל סתם לראות את המקום, המשכנו ללכת ואיכשהו הגענו לרוטשילד, הלכנו את כל רוטשילד, הלכנו טיפה את דיזינגוף [נכנסו לסנטר ואכלנו בספגטים שזה ליד], טיפה אלנבי ומשם לשוק הכרמל. הלכנו את כל שוק הכרמל כדי להגיע בחזרה למלון. בדרך דוד שלי עצר לקנות רוגלעך [אין את זה באמריקה] והוא כ"כ התלהב שהוא אכל את זה! חזרנו למלון, נחנו טיפה ואז הלכנו למקס ברנר שאומנם יש את זה באמריקה [בניו יורק] אבל דוד שלי אף פעם לא אכל שם. כמובן שאכלנו שוקולד והמון! חחח ובעיקרון חזרנו למלון ואז נסענו הביתה. היה לי כ"כ כיף באותו יום ואתם בכלל לא יכולים להבין כמה זה חסר כשחצי מהמשפחה שלך אתה רואה רק פעם ב3 שנים, אם יש לך מזל.

יום רביעי 9.1- סיור של"ח לשני מוזיאונים של האצ"ל בת"א. זה לא היה כ"כ נורא. אבל בכל זאת..

יום חמישי 10.1- לדודה שלי היה מרתון [42 ק"מ] בטבריה שבגלל זה הם באו מלכתחילה והיא סיימה אותו בזמן ממש טוב לדעתי. זה היה המרתון ה-22 שלה. תחשבו שנייה, היא רצה 22 פעמים 42 ק"מ ברציפות :O מבחן במתמטיקה שהלך לי מעולה [97] ושיעור פתוח! יואווווווווו זה היה אחד ה'הופעות' הכי קורעות וגרועות בעולם! אבל היה לי כ"כ כיף עם המגמה הזאת. ואחרי זה הלכנו לטחון בקופי בין וגם שם, כמובן, היה מצחיק ברמות! הייתם צריכים להיות שםXD

יום שישי 11.1- בצפר, חזרות, לא משהו מיוחד עד אז. חזרתי הביתה אחרי החזרות ודודים שלי כבר היו בבית. היינו איתם, ראינו סרט כיתתי של אחותי ובערב הלכנו לאכול ביטבתה בת"א, בטיילת. בדרך חזרה נסעתי עם דוד שלי במכונית השכורה שלהם ופשוט דיברנו על כל מה שעלה לנו בראש. אחת מהשאלות ששאלתי אותו הייתה אם הוא מרוצה מהחיים שלו או שהוא תיכנן אותם בצורה אחרת. הוא אמר לי שהוא לא היה יכול להיות יותר מרוצה מהמצב שלו. זאת הפעם הראשונה שאדם [מבוגר כמובן] אומר לי שהוא מרוצה מהחיים שלו. המון אנשים שאנחנו מכירים לא רצו להיות במקום שהם עכשיו, הם חלמו ליותר אבל הגיעו לפחות. ודוד שלי? הוא באמת מאושר. ובתכלס, אין סיבה שלא. יש לו את כל מה שאדם יכול לבקש במידה מסוימת כמובן. שוב דמעות בעיניים. אני אוהבת את המשפחה שלי!

יום שבת 12.1- 5 בבוקר התעוררנו כדי להיפרד מדודים שלי. אני מקווה שעוד שנה וחצי, כשאחותי תהיי בת 12, נוכל לבקר אותם, כ"כ מקווה!

 

אמרתי לכם שזה שבוע די רגיל אבל בכל זאת, נהניתי!

כן, אני יודעת שאתם לא באמת קוראים את כל מה שכתבתי אבל כתבתי את זה בשבילי ולא בשביל אף אחד אחר. אז סתמו [:

 

שבוע טוב שיהיה גם לכם,

ג'ודי. :'(

 

מגמה 3>


Waiting on an angel
one to carry me home
hope you come to see me soon
cause I don't want to go alone
I don't wanna go alone

Now angel won't you come by me
angel hear my plea
take my hand lift me up
so that I can fly with thee
so that I can fly with thee

And I'm waiting on an angel
and I know it won't be long
to find myself in a resting place
in my angel's arms
in my angel's arms

So speak kind to a stranger
cause you'll never know
it just might be an angel come
knockin' at your door
knockin' at your door

And I'm waiting on an angel
and I know it won't be long
to find myself in a resting place
in my angel's arms
in my angel's arms

Waiting on an angel
one to carry me home
hope you come to see me soon
cause I don't wanna go alone
I don't wanna go alone
don't wanna go
I don't wanna go alone

בנדוד שלי שר את השיר הזה בחתונה שלו לאישתו. שר וניגן. 3>

נכתב על ידי , 13/1/2008 13:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של משצים מחוז מרכז צפוני ב-28/1/2008 19:03
 



העולם


"הפעם אל תבואו בטענות אל אחרים,

 כי העולם פתוח ואיתו ים של הזדמנויות ואפשרויות לשינוי ושיפור.

 היו פתוחים יותר ותנו לעצמכם הזדמנות לסגור היום דברים שהסתיימו

 ולהתחיל דברים חדשים כשהבחירה היא בידיים שלכם."

פתיחה יומית בטארוט. בוואלה.

 

ממממממ..

2008

יואו סוףסוף שנה חדשה. כבר כמעט התאבדתי מהשנה הישנה, לא אהבתי אותה.

אבל עכשיו שנה חדשה, התחלה חדשה וכבר למדתי מכל הטעויות.

הפעם השנה הזאת תהיה טובה. לא, היא כבר טובה! ואפילו שאני חולה ומפיצה חיידקים, השנה מעולה!

אז אין לי הרבה מה להגיד כי לא קרה הרבה ביומיים האלו..

אני נכנסת לתקופה של לחצים- המון מבחנים, הופעות, חזרות, תעודות עוד מעט.

אבל בתכלס, זה כיף! וגם אני אתגעגע לזה בתקופות משעממות וריקות.

 

אז שתהיה לכולם שנה נפלאה ומלאת הפתעות!

מקווה שפתחתם את השנה בצורה הטובה ביותר. אני כן. בנות- אתן הכל3>

ג'ודי המסוממת בייב. ;]


 והילדה הזאת שקוראים לה דור.

נכתב על ידי , 2/1/2008 19:07  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ודי. ב-12/1/2008 21:51
 





30,944

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ודי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ודי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)