לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

סוף החודש.


הלוואי שהימים האלו כבר יגמרו.

הם כ"כ נמאסים עליי, ואני בטוחה שאני לא היחידה.

שיגמר כבר! שיגמרררר!

אם רק יכולתי לדבר..

תפסיקו לשתוווווקקקק! זה לא בריא. תדברו כבר, ממה אתם מפחדים? רק מעצמכם.

טוב,

עדיף שאני פשוט

אסתום.


מחזור י"ח אתם אחלה תלמידים ;]

חחחחח תפנית מוזרה ביותר.

השירים לסוף שנה יצאו ממש יפים ואני אפילו שרה :O

פעם ראשונה ששומעים אותי שרה (בציבור חח) ולמרות שאין לי קול משגע ברמות מטורפות שאי אפשר לתאר זה עדיין כיף שסוף סוף שומעים אותי, גם אם לא אומרים כלום.

 

ת'אמת

אין לי מושג למה כתבתי את הפוסט הזה.

אני סתם בשוונג של פוסטים כזה בחודש הזה בגלל חוסר פוסטים בחודשים הקודמים.

אז אני כותבת פוסטים מפגרים וחסרי משמעות

יופי ג'ודי!

 

אהה כן, יום שבת עם המשפחה- הכי כיף בעולם הזה! רציני.

וגם תרגיל עם אורקיס המלכה ויצא לנו פצצות לסבתות! D:

יואווו עוד מעט חחחתתתתוווונננננהההההה של בן דוד שלי החתיך 3> שמלה דחוף!

 

אהההההה שכחתי,

עוד מעט יהיה לי חיים!

כןכן אני יודעת שזה טיפה קשה לעיכול אבל עוד מעט אני אוכל לנשום ואולי גם להנות, מי יודע.

יווואו חופש פסח- מחכה כבר המון זמן לרגע הזה! רק עוד.. 10 ימים (יש ספירה ביומן)

ובנוסף עוד חודשיים ו-3 ימים יש לי BIRTHDAY! אני אהיה בת 15. איזה גדולה אני ;]

ואני מצפה להיפגש עם כל אלו שהזנחתי (אהמ אלונה, נועם, נעם רוזי333>) ויש סיכוי טוב שאני אתחיל לצאת שוווב!

זהו, מחכההההההההההההההההההההההההה כבר!

יואו איזה טימטום הולך פה.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לא מצחיק.



 

עדיין לא.

מבקשת מכם, לא להתייחס.

הפוסט הזה לעצמי כדי שאני אסתכל עליו בעוד כמה שנים ואני אזכור שהיו לי גם רגעים מצחיקים בכיתה ט'.


וסתם כי בא לי..

מגמה אתן ה ח י י ם ! וואי איזה פקאצה אני.

 

בייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי xD



 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/3/2008 22:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בננה ב-18/4/2008 12:38
 



I Slept With Someone in Fall Out Boy and All I Got Was This Stupid Post.


 

וואו!

אני לא יודעת מאיפה בכלל להתחיל.

היה פשוט כיף, הכי כיף שאפשר לבקש.

אין, שום דבר לא התפקשש, הכל היה טוב, הכל היה מעולה!

כ"כ נהניתי, כ"כ צחקתי. הייתי ממש שמחה, מאושרת, מחורפנת, מטומטמת ברמות, קרועה, סטלנית, טמבלית חחחחחחחחחחחחחחחחח הייתי עצמי D:

 

מחזור י"ח אתם פשוט הכל. אין דברים כאלה!

 

נתחיל מהתחלה.

הטיול היה ברמת הגולן, אגב.

הגענו (אני ודורקוווש) בטיפה איחור לסקול. נכנסתי לכיתה וסירחון אימים כאילו כרגע חזרנו מטיול שנתי. עלינו לאוטובוסים, הפעם ט'4 התפצלו, ואחרי איזה שעה שאנחנו סתם יושבים בכיסאות, אנחנו זזים. בגלל מזג האוויר המטורף הזה שינו לנו את סדר המסלולים אז התחלנו בתצפית לשלום (נראה לי) ומשם לנחל חצבני. נכנסנו לנחל והשפריצו עלינו מלא עד שממש נרטבנו כולנו ואחרי המסלול היינו איזה שעה בחניון (מקדונלדס'- גלידת פיצוץץץץ). משם איזה שעתיים נסענו לאכסניות שלנו בקיבוץ אפיק והיו לנו חדרים מאגניבים. אחרי ארוחת ערב טעימה (פסטההה חח) הייתה לנו "מסיבה" וכשהייתי- היה כיף. כל הלילה עשינו בלאגנים ושטויות, היינו בכמה חדרים, הצקנו למורות, רצנו מחדר לחדר, צרררררחנו, צחקנו ובקיצור, ממש נהנינו! חדר 23, 27 ו-20 אני אוהבת אתכן בננות 3>

הלכנו לישון בסביבות 2:30 ככה וקמנו ב- 7:15 (במקום 6:30 פראיירים). אכלנו ארוחת בוקר, חבשו לי את הכוויה המגעילה מהמנורה המפגרת בחדר (!!!) ויצאנו לביקור באתר מורשת קרב- עמק הבכא והר בנטל (נראה לי גם במצפה גולני- המוצב הזה, חש בופור. חחח). אחרי, הלכנו למסלול מים שווה ביותר בנחל הג'ילבון וכמעט טבענו D: חח היה הכי מצחיק בארץ במסלול הזה, כ"כ נהניתי. אחרי המסלול קנינו ארטיקים וגלידות לדרך (נוו מה אתם מצפים, רשילנד). נסענו איזה 3 שעות (?) עם ט'2 המפוצלת (מתה עליכם3>) והנהג עשה לנו רכבת הרים. סוף סוף הגענו הביתה אחרי יומיים ארוכים אבל הכי מהנים בעולם הזהההההההה!

אני פשוט אוהבת את השכבה הזאת עכשיו, ברגע זה! תישארו ככה

 

אז ממ תמונות. תנסו להבין את הקשר של התמונות לטיול לפי מה שקראתם עד כה. אם קראתם..

 

 בשירותים בעצירה של ארוחת הבוקר

 

 יונתן המדריך

 

נחל חצבני

 

 

 

 

 

 

 

סקסית שכמותי D;

 

 

 

 

 בתוך המים של החצבני

 

 

 אחרי שהשפריצו עלינו!

 

 

 

 בדרך לאוטובוסים

 

 במעבר מתחת לכביש (עם כל ה'גרפיטי')

 

 

 חיפשתי את התיק הגדול שלי אז נכנסתי עמוק עמוק לתא המטען של האוטובוס

 

תמונות אוטובוס - היום הראשון

 

יקיר ודורון הסטלנים

 

אלון ודניאל

 

תמונת מצב

 

חחחחח עזבו

 

BFF (?) חחח ממש !

 

אני ודורוני

 

עם אלוני

 

אל תשאלו בכלל

 

אלון במראה ה.. חושני (ya right)

 

אני ואורן (עשינו בוקים כדי למצוא את התמונה המושלמת וזה מה שיצא)

 

חדר 23

 

 תיזהרו- אתם עלולים לקבל זעזוע מוח

 

 המיטות של אלו שנדפקו

 

 המיטות של אלו שאמרו "אני פה" ראשונה

 

 המטבחון

 

בשירותים הסקסיים עם מיכלישס

 

עם יעלו ושייקלל 33333333333>

 

מסיבה

 

 איזה יפות אנחנו !

 

 קווווול

 

עם זיגוש

 

נעמצ' אישתי D:

 

עברי כפרעליך

 

עם ניתאייי

 

תכלי הקופה הזאת

 

חושניות שכמותנו

 

 חחחחח עזבו

 

היום השני

 

  אני חבושה. ועצובה !

 

אלון מטפס באוטובוס

 

 שקל אהובתיייי33333333333333333333>

 

בופור (חחח לא)

 

 

 

 

  ממש בופור :O

 

הישנונים

 

 חחח אלון ועופר הקרועים

 

 אורנניה

 

 עדיסקו D:

 

 יאקיר

 

נחל הג'ילבון

עשינו מסלול מים ממש מעצבן אבל מצחיק אז לא צילמתי בתוך המים כי כל שנייה הייתי נופלת עם כל הגוף והתיק למים. אז למה לקחת סיכון [:

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תמונות אוטובוס - היום השני

 

 חחח יואבי

 

 מור ישן

 

 ניתאי חחח

 

 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא אומרת כלום

 

 המשוגעים

 

 שוב

 

 עוד יותר

 

אוווווקיייייייייייייייייייייייייייייייייי

סימתיייייי!!! חחחח סוףסוף, עבדתי על הפוסט הזה מלאמלאמלא זמן רק שלא ימחק לי- חס חס חס לא עלינו. חחח

 

אז,

היה לי כיף D: חחח

 

 

זהו, ג'וווודי. [:

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/3/2008 22:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שקל ב-5/4/2008 16:55
 



We only got FOUR MINUTES to save the world


היוווווום..

טיול שנתי D:

להלהלהלהלהלהלההלהלהללההלה. בלופ.



 

חחחחחחחח שיהיה לנו בכיף!


במקום לכת&רוץ הלכתי עם ליאן (3>) לראות סטפ אפ 2. אחד הסרטים החזקים, אני חייבת לציין.



שווה כרטיס.

 


 

ניפגש בעוד יומיים נקווה עם פוסט חדש ומלא תמונות אז תחזרו,

ג'ודי [:

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/3/2008 07:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוווווווווווווווווווווווווווורים D:


איך שאני אוהבת את החג הזה!

 

אין, זה החג הכי כיפי בשנה ושום דבר לא יהרוס לי אותו. גם לא פוני מזדיין, נכון דור?

יואוווווו דור אני כ"כ מצטערת על יום רביעי בבוקר.

אבל זה לא אשמתי, זה באשמת הפוני.

ותודה על מציאת פתרונות וסליחה סליחה סליחה סליחה עשרת אלפים פעמים.

פורים זה חג שמח, אז תשמחי י'גוש מירמור!

עכשיו את מחייכת, נכון?

אם לא, אני פרעוש ;]

 

אז אם לא הבנתם, התחפשתי עם דור. והיא ילדה מסכנה. מאוד!

אבל סקסית D:

לקצר תהליכים- היה טוב. מעייף, מייגע, כואב, מעצבן, מעציב, משמין, מבחיל אבל בסופו של דבר- טוב!

[תמונות? כןכן קפטן!]-

יצאתי זיעזוע מוח אז בבקשה אל תתייחסו. אני שמה כי בא לי!

 

 

אני מאוהבת בך ילדה!

 

 עם רותי ברוח מגמתית XD

 

 בלה. סתם עזבו. בלה.

 

לסיום-

 

התמונה הכי יפה שלנו. שאאאמן אני אוהבת אותך למרות הככככללללל33333>

 

רגערגערגע, מגמת מחול בעדלאידע-

  אני אוהבת אתכן שמנות שלי333>

 

פשוששששששששששששששששש

 

 

-

 

כרגע נזכרתי בפוסטים משנה שעברה. חחח אני ילדה מצחיקה.

אבל תמיד פורים זה ה"תפנית" של השנה.

יענו מפורים מתחילה להיות שנה טובה

 ועד אז,היה חרא [:

 

אז חג שמייח שיהיה לך חברים שמנים שכמותכם,

תקראו עדכון הבא עוד חודשיים ;]

פוסט הבא- עבודות גמר! בעזרת השם. חחח

 

איזה חמודה אני! מתה על עצמי ;]

 

*מחר לכת-רוץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ*

סיימתי.

נכתב על ידי , 20/3/2008 21:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאאני(; ב-23/3/2008 08:43
 





30,944

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ודי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ודי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)