לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דרושה מדריכה ליוגה!


מכירות את זה שאתן גולשות ביו-טיוב משיר עברי לשיר לועזי לאיזה סרטון טיפ לאיזה סרטון פרסומת, ואז לאיזה סרטון שקצת סקסי ואז...


בקיצור - לא זוכר איך - פתאום הגעתי לסרטון הזה ובא לי לעשות יוגה!!! כזאת...


 




 


 

@6109

נכתב על ידי דניאל p-: , 7/3/2015 00:21   בקטגוריות אירוטי, אמנותי, עירום, חשפנות, פנטזיה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל p-: ב-12/3/2015 09:22
 




המון זמן נראה לי שלא ביקרתי אז באתי לומר שלום.

התעוררתי הבוקר, הציפורים מצייצות לה, רוח קרירה נושבת מן החלון הפתוח,

דבר שרק גורם לי להסית את השמיכה ולהפשיט את ה"פיג'מה"

גם כן פיג'מה - סה"כ בוקסר כי הלילה החלטתי לישון לבוש.

כבר כתבתי נראה לי בעבר על ההרגשה הזו של הרוח הקרירה על הגוף החשוף.

עברו כמה דקות עד שהרגשתי בשל.

אז קמתי לי והסתובבתי בית. פותח את החלונות שנשארו סגורים בגלל המזגן של אמש

נותן לאויר הלילה להתאוורר.

התריסים לא סגורים, אבל הם יוצרים סוג של חציצה בין החוץ לפנים.

כן, אני אוהב להסתובב "נטורל" כשמה שצריך רוקד ומקפץ, אבל תמיד יש בכל זאת את הגרגר הזה של צניעות.

אז אם מישהו מהשכנים רוצה להסתכל - זה אמנם מקשה עליו ואם הוא עדיין רואה - שיהנה.

זהו שמציץ לי וצריך לחשוב על זה. (עדיף שכנות)

זהו, אין לי עוד מה לכתוב הבוקר.

 

מישהי עוד בכלל שם?
קוראת?

סקרנית?

 

4761@

נכתב על ידי דניאל p-: , 6/9/2008 08:22   בקטגוריות עירום, בוקר, חשפנות, לבד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל p-: ב-11/3/2015 00:04
 



כינוי:  דניאל p-:

בן: 49

MSN: 




6,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל p-: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל p-: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)