לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דרושה מדריכה ליוגה!


מכירות את זה שאתן גולשות ביו-טיוב משיר עברי לשיר לועזי לאיזה סרטון טיפ לאיזה סרטון פרסומת, ואז לאיזה סרטון שקצת סקסי ואז...


בקיצור - לא זוכר איך - פתאום הגעתי לסרטון הזה ובא לי לעשות יוגה!!! כזאת...


 




 


 

@6109

נכתב על ידי דניאל p-: , 7/3/2015 00:21   בקטגוריות אירוטי, אמנותי, עירום, חשפנות, פנטזיה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל p-: ב-12/3/2015 09:22
 



"הי, זו אני"


***

"הי, זו אני" התקבלה פתאום הודעה בתיבת ההודעות של הדף העסקי שלי בפייסבוק לפני כמה שבועות!

"היייי" הקלדתי בחזרה אחרי דקה!

"אפשר לדבר קמעה" היא שאלה...

אבל הייתי במסיבת יומולדת של שישי בצהריים אז עניתי "בטח. תמיד. אבל כרגע עם חברים... אז בהמשך?"

"ודאי, תתקשר אליי?" היא שאלה

כתבתי חזרה "סמסי לי בבקשה..." ואת מספר הטלפון שלי.

אחרי 9 שנים אין לי את המספר שלה - למה שלה יהיה את שלי?!

"אתה מפונק! שלחתי" היא ירתה די במהירות נראה לי שאפילו הסמס הגיע אחריה...

***

אחרי יומיים התקשרתי.
אני מודה שהיה נעים לשמוע את קולה!

מהר מאוד היא הגיעה לעניין - היא רוצה להפגש "לזכר הימים הטובים"

כשהיה שקט בצד שלי - היא הבינה שהיא כנראה צריכה להבהיר את כוונותיה.

שהיא עברה תהליך, שהיום היא יותר פתוחה (ישירה היא היתה תמיד!!! וזה תמיד מדליק אותי אצלכן)

שהיא לא מתביישת במה שהיא רוצה.

וש"זה" מה שהיא רוצה... 

מסמיק. נבוך. הרגעתי את העניינים.

אם זכרוני אינו מטעה אותי - זה נגמר לא הכי יפה לפני כמה שנים.

היא עשתה דווקא וחתכה עם "מותק, זה או הכל או לא כלום..."

סיימנו את שיחת הטלפון עם חיוך לזכר הימים.

ואיחולי הצלחה!

***

יש לך עיניים יפות! ועדיין אותו פוני חמוד שעושה אותך צעירה.

לפחות בתמונות הפרופיל שהספקתי לראות בפייסבוק לפני שחסמת אותי מלחפש אותך שוב.

היו לך שדיים יפים ועגולים (נראה לי שמתאים יותר לכתוב עליהם 'ציצים')

מממממ אני נושך את השפתיים. הם בטח עדיין כאלה.

אני חושב עלייך לא מעט בימים האחרונים.

בעיקר על כל מיני טריקים שלמדתי בשנים האלו...

מפנטז על תנוחה כזאת ועל תנוחה אחרת.

על ההזדמנות שכמעט פספסתי (כן, משהו מרגיש לי שכמעט!) ושיש סיכוי שאצליח לשחזר.

לסקס פשטני ונטול פוזות. של שניים שהצהירו שזה מה שהם רוצים רק במרחק של כמה שנים.

אני מפנטז אותך תשוקתית יותר. בעלת תעוזה. פרועה יותר או עם פוטנציאל להיות.

ואני במרחק נגיעה מלשלוח לך "היי" חדש (בדף העסקי השיחה עדיין קיימת)

***

אני רוצה למולל באצבעותיי את פטמותייך.
ללקק בלשוני את השקע שבין שדייך.
לנשק נשיקות קטנות עד לבטנך.
ללחוץ עם הסנטר על דגדגנך.
***

ולחדור. עם הלשון עם האצבע ועם העיקר.
שתיאנחי. שתנשמי. שתתפסי לי בשיער.

***

בינתיים מקליד כמה שורות, וכשקצב פעימות הלב עולה,

אני מקליד כוכביות נשכב על הגב ומתענג,

ורגע לפני שמאוחר מדי... והאדרנלין יירד - כך יש מצב

אני אשלח לך את "היי..." ע-כ-ש-י-ו.

***

לילה טוב.

 

 

 

 

@6086

נכתב על ידי דניאל p-: , 2/3/2015 01:13   בקטגוריות פנטזיה, תיעודי, אהבה ויחסים, אופטימי, אירוטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק תחליטי מתי...


אנחנו בקשר כמה שנים כבר, מדי כמה חודשים, לפעמים כמה שבועות, אנחנו מתקשרים.
אם זה בחגים, או באירועים משפחתיים, לפעמים סתם כי עבר יום קשה בעבודה, ולפעמים כשיש משהו יותר עקרוני לעדכן עליו.
על בני זוג - אף פעם לא יוצא לנו לדבר. בשביל מה?
כשלי יש - לה אין - וזה יצבוט...
כשלה יש ולי אין - זה כואב...

פתאום בשיחה האחרונה היא אמרה
אם לא הייתי יוצאת עכשיו עם ... הייתי שוכבת איתך.

תדהמה!
מלכתחילה כל מי ששמה שאנחנו עדיין בקשר אחרי הפרידה - הרי חשב שאנחנו בקשר בשביל הזיונים
ואלה שהיה להם אומץ לשאול וקיבלו תשובה שלילית - חשב שאנחנו לא נורמלים
"אבל בשביל מה אם ככה?"
משהו לא מסתדר לאנשים - שאפשר להיות בקשר אחרי שנפרדים
גם בלי להזדיין
גם בלי האינטרס המיני
ואכן הצלחנו תקופה לא מבוטלת.

זה לא שלא רציתי.
עם כל הכבוד להתחשבות, לגבר החדש, ולעקרונות
אני עדיין גבר.
אז כשאנחנו נפגשים - כן גם זה קורה לפעמים,
יש חיבוק. אמיתי. חם
לפעמים קצר יותר ולפעמים ארוך
זה לא הופך אותו לפחות משמעותי או מהנה גם אם הוא לא מחזיק מעמד הרבה זמן

לפעמים, פעם ב...
במיוחד בתקופות של הרבה זמן לבד
מתגנב לו איזה חשק!
חשק ללטף שוב את הטוסיק
חשק להרגיש פטמה זקורה מבעד לחולצה ולחיבוק
אבל היכולת לכבד - מורידה לחץ דם, מורידה אפשרות לזקפה, ומורידה את הנושא מעל השולחן\
לפחות עד שהיא תתגעגע למגע שלי.
לנישוק
לליקוק
לנשיכת התנוך
לדגדוג שבנשיפה על שיער ערוותה.

המשפט הזה שלה "אם הייתי לבד הייתי שוכבת איתך"
הציף מיד שיחה נבוכה של שאלות
למה? למה פתאום? למה עכשיו?
ומאז - אני דרוך ומוכן לפקודתה.
שרק תבקש.
שרק תאותת
שרק תשלוט היא בי. ולא רק ביום האשה.
אני כבר בדירה חדשה ובתולית.
לא היתה כאן בת זוג לסקס.
נחנוך את המיטה יחד.
כבר עשיתי אין ספור חזרות
איך אני רוצה אותה על גבה. ידיים מעל הראש
גופה, כמו מתמתח,
לנשק מכף רגל ועד ראש
להעביר את האף
לדלג במכוון מסביב ומעל כל המקומות הקדושים.
לא להתפתות לעסקאות בשטח.
לעשות בילד-אפ רציני. משחק מקדים כמו שבטוח לא היה לאף אחד מאיתנו מאז שנפרדנו
פשוט כי אני יודע שלא היה.
סקס בהחלט לא היה סיבה לפרידה.
וכשיגיע הזמן המתאים, לצלול מטה.
לדגדג שוב בנשימה של ערוותה
לחוש אותה מתקפלת מדגדוג ומבוכה, ולהזהר על האשכים מפני קיפול ברכיים לא רצוני
(היא באמת לא היתה אשמה בפעם ההיא...)
לטעום אותה שוב. להתמכר להרגשה, לזכרון, למתיקות המלוחה, למליחות המתוקה.
למשש תוך כדי את שדיה הנפרסים לצדדים
להקפיץ אותם מעט, ולדחפם בחזרה מעלה, אחד לכיוונו של השני.
לטף את צווארה אם אצליח להגיע,
להחליף איברים, יד אחת שתחליף את הפרצוף שלי ופי שיטעם את פטמותיה
כמו שהיא החליטה שבשל הזמן - כך גם היא תחליט מתי היא רוצה אותי בתוכה.
קחי בעדינות את היוזמה.


5275@

נכתב על ידי דניאל p-: , 8/3/2010 21:58   בקטגוריות לבד, וידוי, פנטזיה, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fear and faith ב-9/3/2010 13:39
 




דפים:  
כינוי:  דניאל p-:

בן: 49

MSN: 




6,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל p-: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל p-: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)