לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים כמו שהם כאן בדנמרק הכל נשפך על המקלדת בלי קיצורי דרך בלי עיקופים , ברוכים הבאים!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

לילה לא שקט או הבטן של מיכאל מתהפכת


אחרי לילה הזוי שבו כל כמה דקות התעוררנו לקול בכיו של מיכאל הבנו שהלילה הלך לעולמו.מיכאל במהלך היום שלפני חירבן בהמשכים והבנו שיש משהו מקולקל בבטן של הילד.לא ניסינו ממש לתקן נתנו לטבע לעשות את שלו בייחוד כשראינו שמיכאל לא ממש מתרגש מהעניין.קמתי לעבודה מלא מרץ ורק לקראת הצהריים נפלה עליי העייפות ונשכבתי על אחד הפופים.רק לרקע אני אציין שאני עובד בתור עוזר גננת עם 20 ילד ושישה מבוגרים זה אחלא של מקום עבודה עם אחלא חברה.חזרתי הביתה גמור מעייפות וכרגיל כמעט שנרדמתי ברכבת.כשנכנסתי לגינה קיבל את פניי מיכאל הגבר...רק מה שלפני כמה שניות הוא מעקץ מאיזה ורד בגינה שלנו והתחיל לבכות.הייתי חייב לעלות למעלה להכין את הפלאפל אנחנו קצת לחוצים בזמן האחרון.לא מוצאים את הזמן לא ממש סגורים על סדר יום נורמלי.את החוויה האחרונה של היום קיבלתי ממש עכשיו כשהשכבתי את מיכאל לישון, השכנה ביקשה שנזרוק את הקקי של טינה מהגינה הקדמית וכך עשינו אני ומיכאל אספנו את הקקי וזרקנו אותו לשיחים, מיכאל דאג להדגיש "...קקי טינה...קקי טינה." mange kaki לא תיארתי לעצמי שזה הותיר כל כך הרבה משקעים אצל הבחור והוא לא שכח להזכיר לי את זה עכשיו כשהשכבתי אותו לישון אז התאמנו גם בספירה כמה חתיכות של קקי זרקנו לשיחים...נשיקת לילה טוב אחרי כמה מנגינות בגיטרה והילד המקסים שלנו נרדם(אני מקווה).זה הכל להיום...לילה טוב.
נכתב על ידי אוחיונסון , 10/10/2005 19:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אוחיונסון

בן: 49

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוחיונסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוחיונסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)