לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Father Grisha!


זה מה שניקרא, הבלוג שלי!

כינוי: 

בן: 33

ICQ: 225749860 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

עידכון


אזזזזז ככה... היום בבוקר קמתי היתי בשיעור נהיגה, גיליתי שמורה החליף תאוטו

ועכשיו אני בבעיה עם הגז חח כל לחיצה קטנה ויש וווווווווווווווווווווווווווווווווםםםםםםםםםםםםםם חחח..

אחרי זה מיכה בא אלי נסענו ליקנות למכונית אגזוז ניקינו אחרי זה תאוטו אחרי זה נסענו אלי

ואז שמנו תאגזוז הזה שאחרי זה עשה קצת בלאגן ביגלל שיצא עשן שניראה לעין וזה

לא אמור להיות ככה אבל הסתדר והיום בערב כנראה יוצא לטייל או משו, היום בלי מועדון.

נכתב על ידי , 22/2/2008 18:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בווו


טוב אז ככה הרבה זמן לא עידכנתי אבל ביגלל אילנה וזה טוב חיי בסדר אמרתי יאללה נעדכן.

היום בבצפר הכיתה שלי ניקתה תבצפר היה ממש "כיף" חח טוב נו צחוקים וזה אבל עדיף בית.

יום שישי אין לי שמץ של מושג מה לעשות נימאסו לי כבר כל המועדונים האלה סתם ביזבוז כסף.

עוד מאט אני מקווה לסיים רישיון:)

ולקטע הכי טוב, בא לי עכשיו צ'יפס עם פיטה עם נקניקיות וכל זהP:

 

*סוגד לאילנה*(סתם כי משעמם לי חחח אל תיקחו רציני)

נכתב על ידי , 20/2/2008 18:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFather Grisha אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Father Grisha ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)