לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reflaction!!


The way life goes =)

כינוי: 

בן: 35

ICQ: 164457797 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

עוף וירקות


אז ככה באופן פלא ומופלא אולי יש לי מה לספר, כי אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי בבית, הייתי תקוע  בבסיס איזה שבועיים אומנם זה קצת אבל לראות אנשים יוצאים חגים כמו ראש השנה וכו , פתאום נראה לך שהכל נמשך יותר הרבה זמן ובכלל , דבר טוב יצא מהצבא לפחות אני טוחן ספרים כמו איזה מעפן, כאלו אין דברים אחרים בעולם פתאום עוזב את כולם והולך וכולם שואלים לאן אתה ואני עונה כמו איזה מתרומם :" אני הולך לקרוא ספר "
נו מילא אם אני מבזבז 3 שנים אז עדיף לבזבז בקריאה....... מה שבאמת עשיתי השבועיים האלה זה הרבה להתעצבן על אנשים להביא מחמאות לבחורות שמשרתות איתי באותו בסיס גם אם הן לא נראות מי יודע מה אבל איזה מחמאה טובה על הבוקר שפתאום הנשק הולם לה את העיניים או משהו או שהמעיל הדובון מרזה אותה וכל מיני שטויות כאלה גם היא מבסוטה שסוף סוף מישהו הסתכל על הפרה ואתה מבסוט כי מה לעשות טוב לראות בחורות מחייכות ונבוכות בקטנה .....
האאח אין לי כוח לכתוב מה שהולך בסופו של דבר זה איזה עוף וירקות ... גם טעים וגם מעורר השראה
...........
אולי אחר כך




נכתב על ידי , 10/10/2008 19:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





32,137
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvitalka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vitalka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)