לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

יום כיפור (או מה עושים כשלא צמים)


יום כיפור, אמור להיות יום של מחילה וחשבון נפש על כל מה שעברנו ועשינו בשנה האחרונה. אני יוצאת מנוקדת הנחה שהרבה מהאנשים שצמים, לא עושים חשבון נפש, רק רוצים להעביר את היום כמה שיותר מהר, עם העיתון או כדור שינה. ובכלל הכאב ראש שמקבלים ממחסור במים לא ממש מאפשר לאדם לחשוב בצורה כנה וישירה על מה שהוא עבר.

 

אני לא צמה!. אני את חשבון הנפש שלי עושה בלי שום קשר לענין דתי ובטח ללא קשר לצום. אני משתתפת בפורום בתפוז שנקרא "השנה שלי תוכנית לשינוי". התחלתי להשתתף בו לפני שנה, קבעתי לי מטרות , עמלתי עבורם מדי יום ביומו, עשיתי לפני שבועיים סיכום שנה, חשבון נפש של מה השגתי ומה לא השגתי, וראיתי שכל המטרות שלי הושגו, ואפילו יותר מכך. כבר הכנתי מטרות לשנה החדשה (יש רשימה בצד), והתחלתי לפעול עבורם. החלטתי גם שהשנה אני עושה יותר מעשים טובים ותורמת יותר לקהילה.....אם זה לא חשבון נפש, אז מה כן???

 

מכיון ששעמם לי ביום האחרון, שוטטתי לי כאן בכמה בלוגים והגעתי לבלוג של הרווק, בחור שנון מצחיק וחכם. מכיון שאנחנו אחרי יום הכיפורים אני לא רוצה לריב, וגם לא מתכונת לזה, אבל אנחנו חושבים בצורה שונה על החיים, והיו לי כמה הסתיגויות, שפרטתי אותם באימייל אישי. מבחינתי הוא יכול לפרסם אותו....

 

שלא יהיו כאן טעויות, מאוד נהנתי לקרוא, ויהיה לי הכבוד שהרווק יקרא כאן

נכתב על ידי , 13/10/2005 12:29   בקטגוריות נושאים ברומו של עולם  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &quot;מלכת הכוכבים&quot; ב-17/10/2005 13:29



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)