לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

החיים שלי


הבטחתי לכתוב לכם פוסט מעניין, יש לי הרבה סיפורים על כל מיני גברים שהכרתי השנה. גברים שאני מודה להם שלימדו אותי על עצמי הרבה כל אחד ואחד מהם. בהתחלה למדתי המון על המיניות שלי, ובשלב מסוים הרבה מאוד על עצמי על השינויים שחלו בי.

 

 רציתי לספר לכם על זה שחשב שאני הכי מדהימה בעולם אבל לא היה לי כוח אליו, על בחור שאמר לי בטלפון "את גם מכוערת גם שמנה וגם נמוכה" כי אמרתי  לו לא אחרי שהוא חשב שזה כל כך "רומנטי" לקחת אותי בפגישה הראשונה  לחדר במלון שהוא הזמין מראש, על הבחור החמוד שגר במרכז תל אביב ובדירה שלנו נערכו אורגיות שונות ומשונות לרוב, על בחור שיש לו זין מדהים והמון פוטנציאל אבל הוא כל כך לא ידע מה לעשות איתו (וגם לא נתן לי להגיד לו), על נשואי אחד שהתחזה לרווק, על המדהים שחברים שלו ראו אותנו באמצע זיון.....טוב נו לא חסרים סיפורים.....  (שאולי עוד יסופרו)

 

האמת,כרגע אין לי כוח להיכנס אליהם, לחבוש בהם, אני רוצה להשאיר את העבר מאחורי, ולהתקדם בחיים, לתכנן תוכניות קטנות וגדולות ולהיות מאושרת.... זו הייתה שנה מדהימה עם הרבה חוויות, ואולי אם היה מתאים לי הייתי ממשיכה כי יש עדין דברים שאני רוצה לחוות ולא יצא לי.....אבל כרגע אני מרגישה שאני רוצה לנקות את המקום הזה ולפתוח דף חדש.

 

אולי אני עוד אחזור לעשות את כל הדברים שאני כל כך אוהבת, (לא שהתכונתי להפסיק לגמרי, אני לא יכולה) כי תמיד האמנתי שהדרך להשגת המטרה, היא כמו ללכת במנהרה. לא הולכים בקו ישר, לא נכנסים בצד אחד ויוצאים בצד שני, תמיד יש עוד פתחים, פיתולים ומעקפים שמראים לנו דרך קצת שונה. כרגע נכנסתי לפתח במנהרה שלי, שנותן לי שקט ושלווה במידה מסוימת . כמו שאני מכירה אותי הכל יכול להשתנות בשניה.

 

בקיצור פוסט מעניין, כמו שחשבתם, זה כנראה כבר לא כל כך יהיה, אז מי שירצה ישאר ומי שלא שילך לרווק להסתכל ברוסיות כוסיות....

 

 



נכתב על ידי , 21/10/2005 00:27   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-10/11/2005 14:18



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)