לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

אין גבולות


חשבתי איך אני מרגישה היום עם הדברים הטובים שקרו לי השבוע  ועם הדברים הפחות טובים. נתקלתי היום בשיר הזה שכבר שמעתי המון פעמים, אבל לא הקשבתי, המילים של השיר הזה מבטאות בצורה הטובה ביותר את מה שאני חשה. כל השנה האחרונה המוטו שלי היה לחיות בלי גבולות, עד הקצה עם כל הדמיון, והיום אני לוקחת את זה למקום קצת אחר. ושום דבר, פשוט שום דבר שבעולם לא יוכל לעצור אותי....

 

 

 

הגעתי לכאן כדי לנצח
לא עברתי הכל כדי להפסיד
לא אקבור את ראשי בחול
לא אמעד ולא אפול
אפרוש כנף ואעוף לירח

אין גבולות מלבד הדמיון
אין גבולות, אין דבר שאני לא אוכל לעשות
אין גבולות מלבד הדמיון
אין גבולות, אין דבר שאני לא אוכל לשנות

הגעתי לכאן כדי לנצח
לא עברתי הכל כדי להפסיד
לא אקבור את ראשי בחול
לא אמעד ולא אפול
אפרוש כנף ואעוף לירח

אין גבולות מלבד הדמיון
אין גבולות, אין דבר שאני לא אוכל לעשות
אין גבולות מלבד הדמיון
אין גבולות, אין דבר שאני לא אוכל לשנות

הגעתי לכאן כדי לנצח את האכזבה
לא עברתי הכל כדי לחיות את חיי בלי לחוות אהבה
לא אקבור את ראשי בחול
אלחם ואקריב הכל
עד שאגיע אליך

עברתי כל מה שעברתי
ספגתי עלבון על עלבון
בלילה עיניים עצמתי וחייתי חלום...
אני חייתי חלום

אין גבולות, אין, אין גבולות
אין דבר ש.. אין דבר שאני לא אוכל לעשות
לא עוד לא....

עברתי כל מה שעברתי
ספגתי עלבון על עלבון
בלילה עיניים עצמתי וחייתי חלום...
אני חייתי חלום....!

 

במקום הזה חייתי את החלום שלי לפני חצי שנה....כמה אושר, אם הגעתי לשם אני אגיע לכל מקום....

נכתב על ידי , 21/10/2005 20:12   בקטגוריות עד העונג הבא  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-15/11/2005 13:44



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)