לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

ניתוחים פלסטיים והחיים שבניהם


אתמול ישבתי אצל המינקורסטית שלי, כשנכנסה לקוחה בסערה כדי לספר לה שרק אתמול היא יצאה מבית החולים אחרי הגדלת חזה. מבט חטוף שלי בבחורה גילה לי שיש לה שם משהו ענק, שכמובן יגיע לצורה אנושית כשהנפיחות תרד. במשך שעה שמעתי על הניתוח ועל כל הניתוחים העתידים שהיא מתכננת לעשות. אני ישבתי וחייכתי לעצמי, והייתי דיי המומה מהעניין. הבחורה נראתה דיי טוב למה לעשות כל כך הרבה ניתוחים בגיל 22.

 

אין לי דעה חד משמעית לגבי ניתוחים פלסטיים. נכון להיות אני לא בעד, אבל אולי דעתי עוד תשתנה. בעבר חשבתי שזה נכון לעשות ניתוחים כאלה, רק שהמחשבה לא היתה מהמקום הנכון. ואומנם עשיתי ניתוח לייזר לעניים, אני מורידה שערות באינפרא ועושה דברים עד גבול מסויים. היום אני פשוט חושבת שניתוחים פלסטיים הם אשליה לחיים טובים יותר, בחורות שמאמינות שאחרי הניתוח כל החיים שלהם ישתנו ולא יהיו אותו דבר. כנראה שהדעה שלי נובעת מהרבה שנים של שנאה עצמית ורצון לשנות כל דבר אפשרי אצלי. עמדתי לעשות שני ניתוחים פלסטיים שבגלל פחד מאוד גדול ביטלתי, ואני שמחה על כך. אני חושבת שצריך לעשות (כמעט) הכל כדי להראות הכי טוב שאפשר, אבל לא למכור לבחורות צעירות אשליות.

 

כששמעתי את השיחה הזו עלתה לי פתאום המחשבה, שלא סתם נולדנו ככה שבטח יש סיבה שבגללה אחד נולד ככה ואחד נולד אחרת. זה מה שקיבלתי ואני צריכה לחיות איתו הכי בשלום שאפשר. ואף ניתוח פלסטי לא יתן ביטחון ואהבה עצמית.

 

 

 

היום ניפגשתי עם חברתי ל' שהיא אמא מדהימה לשני בנים מדהימים. ישבנו לארוחת בוקר בסוזאנה, דיברנו על הילדים שלה, על החיים, על העבודה ועל הבחור שאני מפנטזת עליו. ל' טענה שפנטזיות זה טוב, זה נותן תקווה. ואני טענתי שאני רק סובלת כי פנטזיה לחוד ומציאות לחוד. ל' אמרה שבמקום שפנטזיות נגמרות נגמרים החיים, ושבעוד חצי שנה שאני אשכח ממנו אני אזכור כמה היה לי כייף לפנטז.

 

ל' חברה שלי מגיל 16, ואני חושבת שרק בשיחה שלנו היום הבנתי איך זה שהכל בא לה בקלות, היא פשוט אדם חיובי ואופטימי. התהליך שאני הייתי צריכה לעבור כדי להגיע לרמת המודעות שיש לי היום ל' קיבלה את זה כמתנה מהחיים. ושמחתי כי אחרי הרבה זמן שהרגשתי שאני לא יכולה לשתף אותה, או שהיא לא מבינה אותי, הרגשתי פתאום שאנחנו באותו מקום, שאנחנו מבינות אחת את השניה, ושאני מאוד אוהבת אותה ושמחה שיש לי חברה שמעודדת אותי כל כך.

 

 

 

מתוכנן סופשבוע שקט של הרבה מנוחה ורגיעה. יש בי המון רצון להתקשר אליו, ומאבק בין הקול שאומר לי תתקשרי ותקבעי איתו, לבין הקול שאומר לי תשכחי ממנו כבר. נראה מה יהיה הכל נמצא על חבל ממש דק.

 

 

 

מוקדש לכל אלה שקראתי היום (בכל מיני פורומים) שיש להם בעיה עם איבר המין הנשי...

נכתב על ידי , 28/10/2005 15:45   בקטגוריות נושאים ברומו של עולם  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~ליהי~ ב-17/5/2006 22:26



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)