לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

עולם קטן ואנשים טובים


יש לנו מדינה קטנה שכולם בה מכירים את כולם, תל אביב היא עיר שהפכה להיות ביצה שבאמת כולם מכירים את כולם, אבל התברר לי שאפילו ישרא הוא מקום כל כך קטן, במקום שבו בחרתי לחשוף את חיי את הדברים הקשים, הכואבים, הטובים והמוצלחים, התברר לי שאין מנוס. כבר גילתי בדרך הקשה שהאינטרנט אינו מקום אינטימי, אבל חשבתי שכאן יש לי איזו פרטיות.

 

בשיחה שלי עם פרנצ'סקה הסתבר ככה במקרה, שפרנצ'סקה מכירה את B . השוק וההלם שהיינו בו זה משהו שאי אפשר לתאר, אבל זה היה מצחיק, מגוחך ומלהיב. לא ישנו כל הלילה ודיברנו שעות על הבחור, שעשה (כמעט) את כל תל אביב.

 

אני לא נמצאת כאן הרבה זמן, ולמרות שיש לי חשש שהפרטיות שלי תפגע, אני שמחה שאני כאן כי הכרתי אנשים מדהימים שתומכים ועוזרים לי, אנשים שהם לא רק וירטואלים, אנשים שהופכים להיות חלק קטנטן מהחיים שלך. אני תמיד פחדתי להכניס אנשים לחיים שלי כדי לא להיפגע, אולי זה הזמן שלי להתמודד עם הפחד.

 

ותודה לפרנצ'סקה, שאנחנו עוד לא כל כך מכירות, שהיא בחורה מהממת ומדהימה (שלא ברור לי מה היא עושה לבד), ושלמרות גילה הצעיר היא אחד האנשים הכי בוגרים ומלאי חוכמה שהכרתי. להכיר משהיא כמוך רק גורם לי לאהוב אנשים יותר ובחורות בפרט.

 

 

ועכשיו, אני אחזור לנסות לישון, אני מרגישה כאילו משהוא נתן לי בוקס בבטן...

 

 

 



נכתב על ידי , 29/10/2005 11:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &quot;מלכת הכוכבים&quot; ב-29/10/2005 21:22



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)