לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

עוד נגיעה ועוד עצב....


התעוררתי הבוקר מוקדם כמו כל יום, התארגנתי ויצאתי לכיון תל אביב לראות שתי דירות. אחת היתה במקום מצויין ליד שנקין, והשניה היתה ליד בית אבות מה שפסל אותה מיד. כשסימתי את הסבב, ישבתי באוטו, ניסיתי לקחת נשימה גדולה ומיד עלו לי בראש עשר סיבות למה אני רוצה וצריכה  לעבור ועשר סיבות למה אני לא רוצה וצריכה לעבור, הרגשתי שהקולות מתחילים לעבוד ולתעתע ושאני מבולבלת. הרגשתי שבא לי למות, הקבר שיכינו לי יהיה הרבה יותר גדול מ-20 מ"ר של דירה שהציעו לי. אני רוצה לפגוש את זה שהחליט ש-20 מ"ר זה שטח שמספיק לאיכלוס אדם, אפילו את הפינצרית הקטנה שלי לא היתי משאירה בחדר כזה. הגעתי הביתה נשכבתי על המיטה מתחת לפוך פרשתי ידים והרגשתי שהמיטה שלי גדולה כל כך, ענקית ומצליחה להכיל אותי יותר טוב מכל דירה בתל אביב, ואז הגיעו גם הדמעות.....

 

יום מאכזב כל כך, התאכזבתי בעיקר מאנשים, הובטחו לי דברים שלא קוימו וזה פגע בי. אני חושבת שמזמן לא הרגשתי תחושת עלבון כמו שהרגשתי היום, את הפגיעות שלי, את כל האמונות הישנות שלי כלפי עצמי צצות ועולות. ורציתי כל כך להיות לבד ויחד עם זאת רצית כל כך חברה, ושוב הרגשתי את הדמעות......

 

 

 

 



נכתב על ידי , 2/11/2005 00:03  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולה (שם בדוי) ב-3/11/2005 11:26



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)