לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

יותר טוב כלום מכמעט


 היום התקשרו אלי מחנות פרחים, להגיד לי שיש לי משלוח פרחים, והם צריכים לדעת מתי אני אהיה בבית, כי זה זר ענק, והם לא יכולים להשאיר לי את זה ליד הדלת. ישר ידעתי ממי הזר, וביקשתי לא להביא לי אותו, שאני לא רוצה את הזר הזה. המוכרת הסבירה לי שהיא לא יכולה לעשות כזה דבר, ושאני אעשה מה שאני רוצה בזר, אבל נראה לה שאני אשמח לקבל את זה. אז קיבלתי זר של 120 ורדים לבנים ואדומים, 10 בלונים ו-4 חבילות שוקולד. הכל טוב ויפה חוץ מזה שהזר הזה נשלח מבחור שאני לא מכירה. הבחור הזה מכיר את אבא שלי בנסיבות שאינן ברורות לי כל כך. הוא בחור שהיה מכור לסמים קשים ועבר כמה פעמים גמילה, יש לו תיקים במשטרה על גניבות והיה מאושפז בבתי חולים פסיכיאטרים עם אבחנה של סכיזופרן (אם אני זוכרת נכון). בגדול אין לי בעיה עם זה, בעיקר עם אנשים שמשתקמים, אבל הוא לא מסוגל לתפקד, הוא עדין מעשן סמים קלים, הוא מתאשפז פעם בכמה חודשים, הוא לא עובד ואני לא מבינה מאיפה יש לו כסף לקנות לי מתנה. אני מעולם לא פגשתי אותו, הוא טוען שהוא ראה אותי פעם אחת, השיג את הטלפון שלי ומאז לא מפסיק להתקשר אלי כבר כמעט שנה וחצי, כל יום הולדת וכל חג הוא שולח לי מתנה. בהתחלה עוד דיברתי איתו בטלפון עד שהבנתי שהוא מפתח תקווה שיהיה בנינו משהו, שהוא מדמיין דברים שאמרתי לו ושזה לא עושה לי טוב. אמרתי לו כמה פעמים להפסיק עם הטלפונים והמתנות, אבל הוא ממש לא מבין. הוא התקשר אלי בשבוע האחרון המון, ולא עניתי לו, רק היום הוא התקשר 6 פעמים. ואחרי שקיבלתי את הזר וראיתי שהוא מתקשר אלי, היה לי קצת לא נעים ועצוב בשבילו, שזה המצב, אבל אני יודעת שאם אני אענה זה ישר ייתן לו תקווה והוא ימשיך להטריד אותי.

 

לפני כמה ימים פנה אלי בחור במייל, כתב שהוא קורא את הבלוג מאוד נהנה ממנו, וישמח אם אני אקח אותו כאופציה לסקס אם חסר לי. קצת תהיתי על העניין, כי מצד אחד אני לא אוהבת שגברים פונים אלי בצורה כזו, מצד שני זה תמיד גורם לי להסתקרן ולקחת את הסיכון. אחרי כמה חילופי דברים נחמדים עברנו לדבר במסנג'ר. הדבר הראשון שהיה לו ממש חשוב זה שאני לא אכתוב עליו בבלוג כדי שלא יזהו אותו, הבהרתי לו שאין מצב שזה יקרה כי אני כותבת בבלוג על מה שעובר עלי בחיים, ואם יקרה כאן משהו ברור שאני כותבת, בלי פרטים מזהים כמובן. הבקשה שלו הדליקה אצלי נורה אדומה, מה שלא אחר לבוא ולהזכיר לי להקשיב לעצמי, כשהוא אמר שהוא נשוי ולא רוצה שאשתו תגלה. כאן פרשתי מהעניין, אני עם נשואים לא מתעסקת. למרות הבקשה שלו, אני כותבת את זה כי אני לא יודעת עליו שום פרט, שיכול לחשוף אותו.

 

שני גברים, שני מקרים כל כך שונים, אבל כל כך דומים.  מצד אחד זה  החמיא לי מאוד ומצד שני גרם לי להיות קצת עצובה.

 

סעעעעעעעעעמק, איפה אני יכולה להכיר בחורים פנויים ונורמלים?.

 



נכתב על ידי , 5/12/2005 04:52  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &quot;מלכת הכוכבים&quot; ב-8/12/2005 00:34



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)