לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

ALL I want to do is have some fun


אתמול התהלכתי עם לחץ גדול בבטן, באזור שמתחת לחזה. לחץ שגרם לי  לחשוב ולהרגיש הרבה רגשות אשם. שהופיעו כתוצאה מזה שהשבוע האחרון היה מהנה ביותר, אבל כל כך לא פרודוקטיבי. כעסתי על עצמי שבזבזתי את הזמן שהיה לי בחופש, בטיולים בעיר, ארוחות צהריים עם חברות ושתית ויסקי בלילות. הקול המעצבן הזה שלא נותן לי להנות התעורר, כמה ימים של כייף גורמים לו להופיע ולהגיד " מה זה צריך להיות וזה לא יכול להימשך ככה כל החיים, צריך תוכנית וסדר יום, ועוד צריך לפרק ארגזים ושקיות, ולא עשיתי קניות ואין אוכל בבית, ואני אוכלת שטויות, ואני שותה יותר ויסקי ממים, ולא מתעמלת בגלל הגב, וזה ממש לא יכול להימשך ככה ומה יהיה בכלל". יש לי את החלק של הפריק קונטרול שצריך להיות מתוכנן ומדוייק כל כך ויש את החלק השני כמובן שדוחה ודוחה עד שאי אפשר יותר.

 

אני מכניסה ומכניסה ומכניסה, ורוצה כל כך להוציא ולהוציא, לא יכולה יותר וממשיכה להכניס ומרגישה עם זה רע, מאוד רע. חושבת שזה יעלים שזה ישתיק את הקולות, את חוסר האיזון ומגלה שכנראה תמיד אני אהיה בולמית של אוכל, רגשות, מחשבות ומילים. וטוב שאני מספיק חזקה כדי לא להוציא הכל החוצה. ההיגיון וקצת כוח עליון איפשרו לי להתגבר על הרצון.

 

ועדין בלילה התעוררתי מדי פעם כמו מתוך סיוט, בידיעה שיש לי כל כך הרבה לתכנן ולעשות. ובבוקר התחלתי לעשות לפחות חלק מהדברים כדי שיהיה לי סדר בבית, בחיים, בתוכי. והייתי כל כך רעה לגוף שלי ביומיים האחרונים שאני חייבת לפצות אותו ולאהוב אותו ולעשות לו רק טוב. ואני מגלה שדווקא אנשים שעושים לי טוב אני קצת מתרחקת מהם, פרדוקס לא ברור.

 

 

ובסה"כ מאוד טוב לי....

 

נכתב על ידי , 29/12/2005 20:11  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-31/12/2005 11:28



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)