לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

ילדות רעות


אחותי הקטנה רצתה מסיבה, היא רק שכחה לציין שהיא לא שותה אלכוהול בגלל הדיאטה ושהיא בדיכאון בגלל החבר שבקנדה, אז אחרי חודשיים שלא יצא לנו להיפגש, הלכנו למסיבה הכי הזויה שהיתי בה בחיי.

 

אז מה היה לנו:

3 בחורים שהציעו לי להצטרף אליהם לשרותים.

בחור אחד שהציע לי ללכת איתו לדנג'ן (ואני עדין תוהה למה)

בחור אחד שאמר שהוא לא מתעסק עם קשתיות ושאני בכלל צריכה להיות שדרנית בערוץ פליבויי, תוך שהוא מנסה להציץ לי לתוך החולצה.

בחור אחד שאמר לי לא הלילה.

בחורה אחת שראתה אותי יושבת על כורסא התיישבה לידי, דיברה קצת ונשכה לי את הרגל ממש קרוב למפשעה, והשאירה לי סימן גדול וכואב, ונעלמה.

בחורה אחרת שמצאנו את עצמנו מתנשקות על הבר. עשתה לי סצנת קנאה שדיברתי עם הבחור לידי (לשניה אחת כמעט הצלחתי להבין גברים). ואמרה לי "מה את צריכה בחורים הם רק יתנו לך זין, אני אתן לך את הכל". והיא גם התקשרה הבוקר.

נהג מונית אחד שלקח לי מחיר מופקע לנסיעה של 5 דקות, אבל כנראה שהיתי כל כך מחוקה שהוא גם ביקש שאני השאיר לו טלפון.

וכמובן המון, המון, המון וודקה עם תפוזים וקרמברי, קצת גראס והמון הצעות לחצאי כדורים.

 

ומה המסקנות מהערב הזה: אני רקדנית גרועה, אסור לי ללכת עם נעלי עקב (סעעעעעמק על כאבי רגלים), שאי אפשר לסמוך על גברים אבל תודה לאל שיש נשים, והכי חשוב שאם אני רוצה לשרוד בעיר הזו אני צריכה להוריד את מינן האלכוהול ...

 

 

הלילה נגמר כשישנתי בין הרגלים עם מי שאני הכי אוהבת בעולם הכלבה שלי.

ובעוד כמה שעות יש לי פגישה עם הבחורה ההיא שרוצה לתת לי הכל

 

 



נכתב על ידי , 1/1/2006 13:42  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-22/3/2006 17:13



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)