לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

רגרסיה לגיל 5


 

פורים מתקרב, בצעדי ענק, כבר שנתיים אני רוצה להתחפש לוונדר וומן. שנה שעברה הכנתי חלק מהתחפושת והחלטתי ברגע האחרון שהיא נראית זוועה אז התחפשתי לאלה. השנה  החלטתי שאני לא מוכנה לוותר, אני  רוצה וונדר וומן לא יעזור כלום אני לא מוכנה להתפשר זה  או התחפושת הזו או כלום, לא מוכנה, רקעתי ברגליים, עם דמעות בעיניים.

אז חיפשתי ופישפשתי באתרי אינטרנט, ושמתי לב שבאתרים  אמריקאיים יש תחפושות הרבה יותר שוות ממה שיש בארץ. האם האלווין הוא חג יותר שווה מפורים?, האם כולם גזעניים?, איך זה שלהם יש את כל התחפושות השוות ולנו יש את מלכת אסתר הנצחית או איזו פייה חיכנית?. אז מצאתי את הוונדר וומן  שלי, ואפילו הצלחתי למצוא את אותה תחפושת באתר ישראלי. תחפושת יקרה בטירוף עולה פי 2 מהאתרים בחו"ל (חזרנו לנושא הגזענות). בברור טלפוני עם החנות האם יש מידהL  המוכר כמעט נחנק, בטענה שהוא לא מביא את המידה הזו בכלל כי זו מידה 42-44. רציתי לצרוח, סעעעעעעמק עלייך יש אנשים נורמלים שלובשים את המידה הזו. ועכשיו גם אם היה לו במידה שלי לא הייתי מוציאה שקל בחנות שלו, חצוף .

 

אחרי התלבטות בין לא להתחפש בכלל לבין להתפשר ושהתחפושת תראה קצת אחרת. הוחלט להתפשר, ולתפור תחפושת, (במידה ואני כבר אלך לתופרת) אז אם במקרה תראו מישהי מסתובבת ברחובות תל אביב מחופשת לוונדר וומן תבואו להגיד שלום.

 

 

 

נכתב על ידי , 3/3/2006 11:08   בקטגוריות נושאים ברומו של עולם  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אסף רזון ב-20/4/2006 10:41



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)