לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

כועסת


התלבטתי האם לכתוב את זה, אבל החלטתי שכן, כי זה הבלוג שלי ואני כותבת כאן מה שאני רוצה, ולא מתכוונת להפעיל יותר צנזורה ממה שיש כבר . פעם ראשונה שאני מעבירה מסר בבלוג שלי, אבל אולי  עכשיו אני אצליח להסביר את עצמי.

 

 אם היה לי לאן הייתי בורח עכשיו
אורז מזוודה בינונית ולא משאיר שום מכתב
אם היה לי אקדח אז הייתי יורה בעצמי
אף אחד לא יגדיר לי את החופש שלי
אם הייתי חכם אז הייתי יודע מה להגיד
משתמש במילים נכונות להסביר את עצמי

 

אני לא מבינה איך אנשים יכולים לקחת משפט אחד מסיפור שלם שהם בכלל לא שמעו אותו עד הסוף, ולשפוט אותי על זה, ולקבוע מסקנות על החיים שלי. לטעון שהכול מאהבה, וזה בגלל שהם דואגים לי.

 

אני ממש "אוהבת" שהגמל לא רואה את הדבשת של עצמו, ושופט אותי על דברים ומעשים שהוא עשה שנייה לפני שהסטטוס שלו השתנה.

 

הרי גם אני יכולה להזכיר כל רגע את הטעויות והדברים החלשים שאתם עשיתם, אבל אני משתדלת שלא. לכולנו יש חולשות ואנחנו בסה"כ בני אדם, תזכרו שגם אתם עשיתים את אותם דברים, אם לא גרועים יותר, בעבר הלא רחוק שלכם.

 

כל העניין הוא בכלל לא על הסיטואציה שקרתה, העניין הוא שכל פעם מחדש לא נותנים לי להגיד את הדברים. גם אם אתם צודקים, תנו לי לדבר ולהסביר, ואולי תכלו לראות את הצד שלי. אני יודעת שאתם חושבים שאני לא מקשיבה אם אתם לא בוטים כלפי, אז תדעו שאני מקשיבה, אני מקשיבה כשחברים שלי לא פוגעים בי, אבל עושה את ההחלטות שלי בעצמי.

 

אתם יודעים מה, אני לא רוצה בכלל להסביר יותר, נמאס לי. אני מספיק גדולה כדי להתמודד עם הדברים שאני עושה, שיכול להיות שאלה טעויות או לא, אבל אני לא יכולה להתמודד עם הביקורת שלכם על כל דבר שאני עושה. גם את החמש דקות שאני מרגישה בהם טוב ומצליחה לחייך, אתם מצליחים להרוס.

 

... שובר את הראש ומוצא פתרון אמיתי
ואז יוצא לבלות עד הבוקר, פוגש אנשים
אם הייתי חכם, אז הייתי יודע מה להגיד
משתמש במילים נכונות להציל את עצמי
פוגש פסיכולוג מלומד שימציא לי תרופה
תחושה נעימה מוזרה שעוטפת אותך
מתחמם, מתחמם לי המוח
מתקרב עד שבא לי לצרוח, מספיק

 

 

 

הוא אמר לי :

 

"את כועסת על כל העולם, כי את כועסת על עצמך"

 

כשאני חושבת על זה לעומק, אני יודעת שהוא צודק, למרות שאני חושבת שהפעם אני כועסת בצדק.

 

 

 

 רוצה קצת שקט....

 

 

נכתב על ידי , 4/3/2006 12:05   בקטגוריות כשהלב בוכה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארבל ב-17/4/2006 12:06



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)