לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

זה לא מאוחר


המטפלת החדשה שאלה אותי "מה המטלות היומיות שלך?", אני הסתכלתי עליה במבט המום, שאומר "על מה את מדברת לכל הרוחות?". התחלנו לדבר על מה אני עושה בימים אלה, והגענו לנושא הסדר והנקיון שהוא דיי עגום. אני שונאת לנקות ואני בלגניסטית בחסד עליון. מעולם לא למדתי לנקות, אף פעם לא הייתי צריכה, תמיד אמא ניקתה ואח"כ העוזרת ניקתה. ועכשיו כנראה הגיע הזמן להתחיל, אומנם בגיל מבוגר יחסית, אבל אף פעם לא מאוחר. אז אחרי שקיבלתי הסבר על איך אי אפשר לטפל בקרירה, כסף, בן זוג וכו', לפני שאני דואגת לסביבה שלי ולעצמי, נשלחתי הביתה עם מטלות יומיות שונות ומשנות. 3 ימים לקח לי לנקות את 2 החדרים שלי שמשתרעים על 52 מטר, ניקיתי מקומות שבכלל לא ידעתי שקיימים, ודברים שבכלל לא ידעתי שצריך לנקות אותם. לא נעים להגיד, אבל הייתי צריכה לנקות ככה כשנכנסתי לדירה, מצאתי כאן אבנים מהבניה, ואבק מהקידוחים. עכשיו הבית שלי נקי ומבריק. השאלה היא מה יהיה בפעם הבאה?

 

ברגע מיוחד מאוד הדרך קצת הטשטשה לי

 ולא רציתי לגלות על זה לאנשים

 שכבתי מול הטלוויזיה בערב מגה-פסטורלי

 ולא מצאתי לי את מי להאשים

 

אחותי הקטנה נסעה לכמה חודשים ללונדון, לנסות לעשות קצת כסף, לפני שהיא עולה על המטוס לאוסטרליה. היא התקשרה אלי השבוע, שאלה אם אני רוצה לבוא לכמה ימים. אני אוהבת לטייל, הייתי כמה פעמים בלונדון, לא העיר האהובה עלי ביותר, אבל עדין חו"ל, כמה ימים עם אחותי, ומקום לינה בלונדון (אומנם צפון לונדון). ואני, אני מתלבטת לא בטוחה שאני במצב רוח המתאים, לא בטוחה שאני אצליח להנות מהטיול. הרי זה לא משנה לאן אני אברח, אני עדין לוקחת את עצמי, ואת כל מה שמתלווה לזה.

 

אולי תשרוף את המכונית ו-4 כרטיסי אשראי
גם את הבגדים היקרים שיש לך יותר מדי
אולי תזרוק את הנייד,נלך לאיזה סרט
תוציא אותי מהשיגרה שלי מטלוויזיה מטומטמת

 

החלומות הרעים שלי ממשיכים, אתמול בלילה חלמתי שחברה שלי נהרגה כמה חודשים לפני החתונה שלה, ובסוף הסתבר שזו היתה מתיחה לא ממש מוצלחת. מזמן לא דיברתי איתה, וכמעט שנה לא נפגשנו, והיא אכן עומדת להתחתן. אני חייבת להתקשר אליה. שונאת חלומות רעים. חצי לילה לא ישנתי, וגם עכשיו לא מצליחה להרדם.

 

אני עוצם את העיניים בשביל להירדם
ומנסה לספור כבשים
אז השלישי תמיד עוצר ויש לו זמן
יותר מאחרים
והוא לוחש לי ילד תזהר מאנשים שמחייכים
גם אצלנו יש כאלה חרא של כבשים

  

הגעתי למסקנה שלהתפתות לקנות 3 פסק זמן ב-11 ₪ זה ממש מסוכן.

 

 

אחרי כל התמונות של הנשים, הגיע הזמן לאיזה גבר. מוטיב הסגריה חוזר....

 

 

נכתב על ידי , 20/3/2006 03:14  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-21/3/2006 16:36



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)