לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

גברים זה איכס***


דיברנו במסנג'ר ודיברנו בטלפון, הוא הציע שניפגש. שאלתי אותו למה רוצה להיפגש איתי? הוא אמר שהוא לא יודע אבל הכל פתוח. זה מצא חן בעיני, זה קצת הרגיע אותי, והוא נשמע נחמד, אז חשבתי לעצמי למה לא.*

 אבל מסתבר שגברים הם רק גברים, ואני לא ממש יכולה לצפות מהם לדברים מסוימים, אז כן הוא קרא כאן, כן הוא קרא פוסטים שהעברתי לטיוטא והחזרתי, וכן הוא יודע מה אני אוהבת איפה ומתי.

 

אני רק לא אוהבת שמטיחים לי את זה,  ושואלים אותי שאלות לגבי זה. אם אני אוהבת סקס זה לא אומר שאני שוכבת עם כל אחד, מתי תבינו כבר. אני יודעת שגברים שקוראים כאן, מגיעים לפוסטים על סקס, אני יודעת שהם רואים את תגובות שלי בבלוגים אחרים, אני לא מסתתרת ולא מתחסדרת, אבל אני מעדיפה להיות תמימה ולהאמין שאתם לא יודעים. ידע זה כוח, תנצלו אותו בזמן המתאים. ובשום פנים ואופן אל תשאלו אותי אם אני מבינה שסקס זה חלק מהתוכנית הערב, זה מעליב. זה גורם לי להרגיש זולה, ואני לא זונה שלכם, תפנימו.

 

כתבתי כבר בפוסט אחר "אני בחורה אינטליגנטית, שנונה, מצחיקה, אני מתעניינת בהרבה תחומים, טיילתי בעולם, אני אוהבת לקרוא ספרים, מסעדות טובות, מוזיקה ישראלית, אלכוהול, ים, שקיעות וזריחות. ובין היתר אני גם מאוד אוהבת סקס. וכמו שנאמר "השלם או יותר מסכום חלקיו". אז לכל הרוחות תבינו כבר שיש בי יותר מזה" אתם קוראים אצלי גם פוסטים אחרים למה להם אתם לא מתייחסים?

 

 אז בהתחלה השיחה הייתה נחמדה ברמה קינקית, אבל הוא לא ידע איפה הגבול, כן מסתבר שגם לי יש גבולות, וזה התחיל לעצבן, אבל הוא המשיך עם זה אפילו שאמרתי לו. אז בשלב מסויים החלטתי שאני לא מעוניינת להיפגש איתו. הוא התנצל, הוא ניסה להתחנף, ובאמת השתדל להיות נחמד. הוא רק עשה את כל הטעויות האפשריות, ואני כבר הרגשתי ממש מגעיל.

 

ראיתי את הבלוג כעוד דרך להכיר אנשים, גברים ונשים, אבל אני כבר לא בטוחה בזה, לא מרגישה בטוחה לפגוש אנשים שיודעים עלי כל כך הרבה, ועם זאת מתייחסים רק לחלק קטן ממני. באמת שמגיע לי יותר.**

 

 

* אל תשאלו אותי מי זה כי אני לא מתכונת לענות.

** זו כבר פעם שניה שאני כותבת את זה בימים האחרונים, כנראה שאני מתחילה להפנים.

*** טוב, לא באמת כל הגברים זה איכס, רק חלק.

 

 

נכתב על ידי , 7/5/2006 09:22  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-9/5/2006 23:41



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)