לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

אתרי הכרויות (או, אני לא מחדשת שום דבר)


הוא אמר לי שהוא הכיר את החברה החדשה שלו בגיי' דייט, ובכלל אני יודעת שהוא הכיר הרבה בחורות משם, אני גם מכירה משהיא באופן אישי שהתחתנה עם בחור שהיא הכירה שם, ובכלל דייטים גם אם לא יוצא מהם משהו זה אף פעם לא מזיק.

 

 

אז נזכרתי שהיה לי פעם כרטיס באתר, נכנסתי לראות מה כתבתי והסתבר ששום דבר לא רלוונטי ועברתי כל כך הרבה דברים בשנה האחרונה, אז שינתי וערכתי והיה נראה לי שהכרטיס שלי בסדר, האמת לא שונה מהרבה כרטיסים אחרים לצערי.

 

 

אחרי 20 דקות התחלתי להרגיש תחושת חרדה, מעצם הידיעה, שאחד מהגברים שם יכול להיות בן זוגי, שלא נגיד בעלי לעתיד, כל הקונספט הזה שלבחור לדבר עם מישהו לפי התמונה שלו, ואין מה לעשות ואף אחד לא יכול להכחיש את זה כולנו בוחרים לפי התמונה גרם לי לכאב ראש קל ותחושת ייאוש. אני אפילו לא יכולה להגיד לכם מה היה כתוב בכרטיס של רוב האנשים שם, כי באמת הסתכלתי בתמונות, וזה חרא, זה חרא שככה זה עובד. מה יעשה מי שלא פוטוגני, האם הוא נועד לחיי בדידות. אני לא פוטוגנית, בכל תמונה שלי אני נראית אחרת לגמרי, ובמציאות אני בכלל לא דומה לאף אחת מהתמונות. אז כן בחרתי את התמונה שאני נראת בה הכי טוב, זו שאני מחייכת, נו הייתי קצת שתויה אז חייכתי זה לא קורה הרבה. הבחורים היחידים שבאמת קראתי את הכרטיס שלהם היו אלה שפנו אלי, שגם אם התמונה לא משהו, נראה מה יש לבחור להציע מעבר. אחרי 30 דקות יצאתי משם, וספק אם אני אחזור.

 

 

אין לי בעיה עם היכרויות דרך האינטרנט, יש לי בעיה עם אתרי היכרויות זה מלחיץ אותי, אני מתייאשת מהר מדי ואני באמת מרגישה כמו בחנות מכולת. אז מה אני אמורה לעשות, רוב החברות שלי רווקות בעצמן, בפאבים אני לא ממש מסתדרת, בכלל לפעמים אני כזו מעופפת שאני לא שמה לב מי הולך לידי או מי מדבר איתי, זה שאני גרה בעיר הגדולה לא ממש מהווה משהו משמעותי בשבילי. אז לצערי סביר להניח שאני עוד אחזור לשם זה ייקח לי יום יומיים להתאושש, אני אנשום עמוק, ואכנס שוב לחפש.

 

 

או שפשוט אני אעשה את מה שהיא עשתה. סעעעעעמק, אבל איך יודעים, איך יודעים שמה שיש לי בראש, זה שאני חושבת שאני רוצה זה באמת מי שיעשה אותי מאושרת בסופו של דבר, אולי בדיוק הבן אדם שאני בטוחה שלא מתאים לי המנוגד לי לחלוטין הוא הנכון בשבילי.

 

 

ולחשוב, שכל הפוסט הזה נכתב בכלל בגלל שיחה על סיפוק וחוסר סיפוק בסקס.

טוב, יהיה לי מה לכתוב בפעם הבאה.

 

 

בזמן האחרון בחירת התמונות שלי זועתית, ולא קשורה לתוכן, פשוט מצא חן בעיני שהיא מחייכת...

   

נכתב על ידי , 10/5/2006 18:05   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרווק ב-23/5/2006 21:09



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)