לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

דברים הזויים


ממש ממש רציתי להשתתף בפרויקט הדייטים ההזויים ביותר, אבל אחרי מחשבה ארוכה הגעתי למסקנה המתבקשת שמסתבר שאני בכלל לא יוצאת לדיטיים.  בהתחשב בזה שהטראפסטית שלי אמרה לי כבר לפני שבוע שאין לי מה להציע, אז כנראה שזה תופס גם כאן, ולכן במקום זה אני אתבכיין לכם על הדיאטן שלי שהטריף את דעתי אתמול. זה לא שאני לא התבכינתי כבר ל-10 אנשים שונים על העניין אבל זה עדין מרגיז אותי כל כך שאני חייבת לפרוק את העצבים שוב ושוב.

  

 

לי ולדיאטן יש  חוסר הסכמה, שנובע מזה שאני מורדת בכל ממסד הדיאטות ובכלל לא מאמינה בו, האידאולוגיה שלי היום שונה בהחלט מכל מה שקשור באכילה נכונה אבל מצאתי את עצמי מגיעה אליו מרצוני החופשי, עושה בדיקות שונות ומשונות של חומצות אמינו, מוציאה את פנקס השקים ומתחייבת לשלושה חודשים, בונה איתו תפריט, קונה שעון דופק אפילו שלא ביקשו ממני, מתעמלת 6 פעמים בשבוע, מתעצבנת ואוכלת את התפריט שלו.  

 

 ועל מה היה הויכוח ההזוי (הנה משהו הזוי), הוא לא רוצה שאני אשתה חלב בקפה או אשתה מים עם תרכיז מרמולייט. ולמה? לא כי זה לא בריא, לא כי אני אקבל הרעלת אספרטיים, אלא בגלל שיש לי מכסת קלוריות מסוימת והוא לא רוצה שאני אעבור אותה אפילו בקלוריה אחת, ומבחינתו עדיף להוציא את הקלוריות על אוכל ממה שעל השתייה, אבל אני לא הסכמתי איתו, אני יודעת איפה הדברים הקטנים ששוברים אותי, וה-40 קלוריות שיש ב-3 ליטר מים שאני שותה זה לא מה שיהרוס לי את הירידה במשקל, למרות שהוא חושב שכן. אני הסכמת לוותר על פרוסת הלחם קל שלי בערב וכן לשתות מיץ והוא חשב שזה לא נכון. בסופו של דבר הגענו למשהו באמצע שמתקבל על הדעת, שכמובן הוא אמר לי לא לשתות ואני החלטתי שכן.

  

 

תוך כדי הויכוח הוא טען שאני לא מוכנה לוותר על דברים אז אולי דרכנו ייפרדו אני אמשיך בדרכי והשאר כמו שאני היום (חבל שלא הקשבתי לו באותו רגע), זה כבר היה הקש (שכמעט) שבר את גב בגמל, אני לא מוכנה לוותר?, אני לא מוכנה לוותר? אני לא מוכנה לוותר???? . איך הוא לא מתבייש להגיד לי כזה דבר אני ויתרתי על כל כך הרבה דברים על שוקולד, סושי, פחמימות בארוחת צהריים, אלכוהול, סנדוויצ'ים טעימים (לחם קל עם גבינה 3% זה לא טעים), קפה הפוך ועוד מליון דברים שאני אוהבת לאכול, אז שלא יגיד לי שאני לא מוכנה לוותר כי אני רוצה לשתות חלב בקפה!!!! ולא איכפת לי שכל האחרים כן מוותרים על זה*.

   

 

בסה"כ באתי אליו כדי לקבל יותר כיון והדרכה באוכל ובספורט, לא בשביל להיות רזה, דקיקה ושדופה, אלא כדי להיות בריאה, לרדת בסביבות 8 קילו, והוא רוצה שאני ארד כמעט פי 2, אבל זה כבר ויכוח הזוי חדש.  

  

 

 ולמי שהצליח לקרוא עד לכאן, ולא פרש משעמום בדרך, הנה שאלה הזויה שחשבתי עליה כל היום, מה עדיף להיות מלאה עם חזה גדול או להיות רזה עם חזה קטן? (ואל תגידו לי רזה עם חזה גדול כי זה לא יקרה  

 

 

*כאן הסתימה פינתנו ויכוחים הזויים עם הדיאטן ניפגש בשבוע הבא.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/6/2006 16:26   בקטגוריות שוטר הדיאטה, מה זה הפרוייקט הזה?  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-1/7/2006 08:41



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)